1

Onderwerp: CC in Kopje???

Dames HELP!!!

Ik wil voor de juf van mijn zoon een CC in een kopje (uiteraard met schotel) geven. Mijn zoon gaat vervroegd van het reguliere onderwijs af om naar speciaal onderwijs te gaan.
De juf heeft zo enorm haar best gedaan met hem en hem aan alle kanten waar ze maar kon meegedacht en geholpen om school voor hem zo prettig mogelijk te maken.

Maar HOE doe ik dat...
Is elk kopje geschikt voor in de oven?? en zo niet welke wel???
Neem aan dat het recept verder hetzelfde blijft voor een CC en ik het kopje tot iets onder de rand afvul met beslag.
Bekleden is verder ook het probleem niet.
Maar welk kopje kan ik gebruiken????

2

Re: CC in Kopje???

Je kunt bijna elk kopje gebruiken, want zowel aardewerk als porselein wordt een stuk heter gebakken tijdens het productieproces dan wat je nu gaat doen voor een cupcake.

Zelf heb ik een jaartje geleden een kopje van de Action gebruikt, was iets van een euro of zo en zag er - vind ik dan ;) - hartstikke leuk uit.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RXUWDXJT.jpg

Ik zou als ik het weer zou doen wel iets minder beslag in het kopje doen. Maar you live, you learn hè?

Maar als je twijfelt kun je ook altijd "gewoon" een cupcake bakken en die erin zetten en dán decoreren.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: CC in Kopje???

Kijk dat is precies wat ik zocht en wilde weten :D

Ik ga straks even naar de action met zoon-lief dan mag hij zelf het kopje uitzoeken

Thanx