1 Laatst bewerkt door Flien (13-02-2008 16:46)

Onderwerp: Valentijn taartje met witte chocolade

:) Mijn eerste poging met mijn nieuwe bakblikjes (ongeveer 10 cm) en met witte chocolade. Het smelten ging echt perfect :/ het erover gieten niet. Maar goed weet dat meer van jullie daarmee problemen hebben dus mijn leedt wordt verzacht :D iemand nog een gouden tip? Want nu zit chocolade bovenaan redelijk dik en de randjes euhm niet..

:) Is voor vriendin en mij morgen, we hebben allebei geen vriend :D dus we zijn heel zielig op deze dag  ;)

http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_5091.jpg
:) de eerste

http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_5073.jpg
:P de tweede poging hoort beter te gaan maar dat ging ie dus mooi niet.

http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_5112.jpg
Samen ;)

Groetjes Eveline

2

Re: Valentijn taartje met witte chocolade

Ziet er erg lekker uit en mooi ook nog eens. Heb helaas geen ervaring die ik kan delen met je. Maar dikke chocolade bovenop, lijkt me geen ramp toch ;)
En morgen zielig.... hahahaha echt niet met die taartjes!

3

:9 jammie !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

ooh lekker zeg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hier weer van die heerlijke witte choco hihihi.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

Ze zien er hartstikke leuk uit joh.....lief van je dat je er ook 1 maakte voor je vriendin!!

7

Heerlijk witte choco is mijn favo.... lekker smikkelen morgen!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

8

Babs schreef:

Ziet er erg lekker uit en mooi ook nog eens. Heb helaas geen ervaring die ik kan delen met je. Maar dikke chocolade bovenop, lijkt me geen ramp toch ;)
En morgen zielig.... hahahaha echt niet met die taartjes!

:D hahah idd denk dat me vriendin het ook niet erg vindt ;)

@Darlene Visser :D me vriendin is al vaker slachtoffer van mijn baksessies ;) ze eet altijd braaf op hahah terwel ik soms denk euhm was niet echt heerlijk :/

:D ben benieuwd hoe ze morgen smaken! En dankjulliewel allemaal :O

Ze zijn leuk geworden! Heb je hier wat aan: Ganache van witte choco maken en flink laten opstijven; dan een een dunne strakke laag aanbrengen (bovenkant + zijkanten dus) en dan de overige ganache vloeibaar (in magenetron) maken en er snel overheen gieten en gelijk bovenop met paletmes een beetje afstrijken.....als t goed is heb je dan een mooi strak laagje zonder doorkijk ;)

Groetjes, Marleen

10

Koekje erbij schreef:

Ze zijn leuk geworden! Heb je hier wat aan: Ganache van witte choco maken en flink laten opstijven; dan een een dunne strakke laag aanbrengen (bovenkant + zijkanten dus) en dan de overige ganache vloeibaar (in magenetron) maken en er snel overheen gieten en gelijk bovenop met paletmes een beetje afstrijken.....als t goed is heb je dan een mooi strak laagje zonder doorkijk ;)

:) Dankje voor de tip, volgende keer zal ik jouwn manier een proberen. Klinkt niet moeilijk iedergeval :D

11

Oei lekker!! :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

ziet er echt lekker uit! Tips heb ik niet, maar wil ik je wel een hele fijne dag wensen vandaag!

Groetjes Tweety!

13

:D Nou eentje is op, ze bleken iets te groot te zijn. Dus haar moeder en zusje hebben ook vrolijk meegegeten ;) en zelfs toen was er nog een hele over dus die heeft ze vandaag opgegeten.

Tot mijn verbazing was de combi met vanille cake en witte chocolade lekker :9 helemaal niet overheersend maar wel een lekker touche eraan. :D Dus die komt in herhaling :Y !

14

Heb geen tip voor je maar ze zien er heel lekker uit hoor.
En sip zonder vriend?  Misschien maar even beter zo  ;) anders waren de taartjes allang al op geweest :grr:
Daar kunnen heeeeeeel wat forumleden je meer over vertellen :lol:

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

15

zo zielig zijn jullie dan toch niet met deze taartjes! ofwel uitdelen aan de 'jongens', wedden dat jullie er meteen een paar aan elke hand hebben (de liefde van de man gaat door de maag)

16

zien er inderdaad heerlijk uit!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

17

:D Hahahah Kaatje inderdaad vooral met chocolade

:D goeie tip kristien voortaan inderdaad zal ik gewoon taart mee naar school/werk meenemen misschien sla ik dan nog een aan de haak

:D zag net mezelf bij de valentijn galerie staan *stiekempjes erg trots om mezelf daar tussen te zien*