1

Onderwerp: Hallo, ik ben Mama_Caroline uit zuid Spanje: beginner-taartbakster

Hallo allemaal,

Ik ben Caroline, oorspronkelijk geboren en getogen Eindhovense, maar sinds 2005 woonachtig in Jerez de la Frontera, Andalusië, Spanje.

Afgelopen oktober ben ik mama geworden van een prachtig zoontje, Cristian genaamd.

Ik ben géén keukenprinses, maar het heeft me altijd super leuk geleken om zelf taarten te kunnen maken. En dan bedoel ik van die stoere taarten in leuke vormen (van Cars tot kastelen, van Spiderman tot voetbalvelden, alles wat kleine jongetjes (en kleine meisjes, én volwassenen) maar leuk vinden)!

Over 4 maanden wordt mijn mannetje één, dus ik denk dat het tijd wordt om te gaan oefenen!

Ik begin echt van NUL en wil graag weten wat handig is om mee te beginnen: welke boeken, welk materiaal en welke producten! Oh ja, graag geen marsepein, want daar houd ik zelf niet van haha.

Ik vind de website van "de leukste taartenshop" erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk ogen en ik hoop dat ik hier op het forum de hulp kan vinden die ik zoek!

Bij voorbaat dank voor jullie moeite!

Zonnige groet,
Mama_Caroline

2

Re: Hallo, ik ben Mama_Caroline uit zuid Spanje: beginner-taartbakster

Hola Caroline,

¡Bienvenido! Espero que vas a hacer muchas tortas bonitas y te deseo mucha diversíon con esta nueva adicción  ;)

Recuerdos,

Lique

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

Hola Lique,

Muchas gracias! Pero mejor no hablar en Español, no? Es que, quizás no todo el mundo nos entiende...

Dusssss, bedankt voor je berichtje. Ben even niet online geweest, vanwege een onverwacht verblijf in Nederland, maar ben nu weer aanwezig!

Zonnige groet,
Caroline

4

welkom en veel plezier hier!!!!

spam gemeld