1 Laatst bewerkt door evelyn91 (15-08-2012 11:00)

Onderwerp: handige site voor uitstekers etc.

voor degene die mij toch in de afgelopen 5 weken hebben gemaild, ik heb mijn hele inbox geleegd zonder emails te beantwoorden want het waren er nogal veel. mocht je de link nog niet hebben stuur dan opnieuw een mailtje en dan zal ik wel antwoorden.

ik weet niet of ik dit hier eigenlijk mag posten maar ik liep tegen een site aan via een ander forum;

hier staan veel plunger cutters op voor heel weinig en ook de ribbon cutter etc. het is een beetje een rare site dus het is wat zoeken.

ik heb al besteld dus zal ook weten wanneer ik het binnen heb, al kan dat zijn als ik op vakantie ben dus dan laat ik het wat later weten.

ik hoefde geen verzendkosten te betalen en betalen gaat via paypal dus ik dacht misschien vinden meer mensen het handig ;)

groetjes!

2

Re: handige site voor uitstekers etc.

evelyn91 schreef:

ik weet niet of ik dit hier eigenlijk mag posten

Kwestie van eerst even vragen dan? Lijkt mij?

In Decoreren hoort-ie in ieder geval niet, dus sowieso verhuis ik je naar  Het WWW. Verder lijkt-ie verdacht veel op een andere site met spul-uit-china :/

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Heb ondertussen de site bekeken en de naam verwijderd. Actief reclame maken op dit forum voor namaak PME/Wilton kan ik niet achter staan :nooo

4

nou actief reclame maken zou ik het niet willen noemen, ik vertel alleen dat ik wat besteld heb wat anderen misschien interessant vinden.

en wilton en pme word ook geproduceerd in china dus de kans is er best dat het eigenlijk uit dezelfde fabriek komt maar niet onder de merknaam word verkocht..

wie toch geïnteresseerd is mag mij wel even een berichtje sturen dan krijg je de link :)

5

voor geintereseerden, ik heb het binnen :)
het was goed verpakt en ziet er allemaal goed uit (heb het zelf nog niet gezien want het is bij mijn ouders bezorgd maar ze hebben een foto gestuurd :p)

dit is wat ik besteld had;
http://i47.tinypic.com/1tskdg.jpg

het viel me echt ontzettend mee hoe snel ik het binnen had!

mocht dit weer weg gehaald worden, beantwoord ik nog steeds mailtjes voor de link en ook voor de foto :)

6

Ben benieuwd hoe je plunger cutters bevallen. Ik had ooit dacht ik PME van iemand overgenomen, maar dat bleek ook namaak te zijn. Met fondant ging het wel, maar toen ik met flowerpaste de cutter wilde gebruiken, bleken de snijranden van deze cutters niet zo scherp en fijn te zijn als de originele en had het dus niet net zo'n mooi effect op mijn bloemen.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

Zou je mij een link willen sturen?
Ziet er wel goed uit zo, hoor graag van je wanneer je het hebt uitgeprobeerd!

Zou je mij een link willen sturen?
Ziet er wel goed uit zo, hoor graag van je wanneer je het hebt uitgeprobeerd!

9

hihi even een vraagje

dat middelste langwerpig wit ding,wat is dat eigenlijk en waarvoor dient dat?ik heb het ook,maar weet niet wat ik ermee moet aanvangen haahaa

10

Hoi evelyn,

Ik had op de site gekeken alleen die rolstok kan ik nergens vinden :(
en die steker in dat zakje ook niet.....ik heb je al een mailtje gestuurd om je tebedanken maar toen ik op de site keek kon ik die helaas niet vinden. de rest wel hoor.

gr kaat

11

bakerellaa schreef:

hihi even een vraagje

dat middelste langwerpig wit ding,wat is dat eigenlijk en waarvoor dient dat?ik heb het ook,maar weet niet wat ik ermee moet aanvangen haahaa

Dat is de houder voor die paarse dingen die je ernaast ziet liggen.

Zoals van Wilton:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/embo … p-887.html

ik wil ook wel graag de link als dat kan

groetjes kim

13

Als iemand de link wilt, onder de gebruikersnaam van evelyn91 staat een linkje met E-mail. Die kun je daar héél goed voor gebruiken.
Als dit topic verzandt in een lijst met berichtjes 'wil je mij ook mailen' gaat-ie alsnog weg.

14

Als het goed is heb ik nu iedereen beantwoord :)

liever gewoon even mailen, dat is voor mij ook handiger dat scheelt tijd ;)

ik heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd maar het is de bedoeling dat ik dat morgen ga doen, dus dan zal ik ook laten weten wat ik er van vind en een foto posten van wat ik ermee heb gemaakt

@leon10-e ik werk alleen nog maar met fondant dus voor mij zal het sowieso geen probleem zijn, maar als student heb ik maar een klein budget en wil wel graag al die leuke spulletjes hebben dus dan vind ik dit best een uitkomst :)

15

ziet er goed uit! helaas moet ik wel zeggen dat ik toen ik begon ook via mp wat nepperds heb gekocht. Sommigen zijn prima, maar vooral de kleine bloemetjes zijn echt waardeloos afgewerkt en geven rafels.
Merendeel van de plungers heb ik met een schillemesje moeten ontdoen van scherpe stukjes en rafels......
De gerbera's die ik erbij had willen niet goed in de plunger blijven zitten ( 2 delen raken steeds los van mekaar) Nu gebruik ik vaak alleen de uitsteker en ga ik dan verder met tools ed om wat mooiere gerbera te krijgen.
Het is meer dat ik het bruikbaar heb gemaakt dan dat het bruikbaar is...

Als je echt maar af en toe taart kan ik me goed voorstellen dat dit leuke prijzen zijn en dat je je er wel mee red. Maar als je opdrachten doet en de perfecte afwerking wilt en ook niet langer bezig wilt zijn omdat je alle lelijke randen moet wegwerken, dan gewoon echt PME plungers kopen hoor! Als ik ze beiden in mijn handen heb is het een enorm verschil. Just saying.... Soms is goedkoop duurkoop en mijn persoonlijke ervaring is dat ik nooit meer namaak ga kopen.

Het ziet er echt uit als het orgineel...vinden die merken dat wel goed dat het zo goed word na gemaakt? Vroeg ik mij alleen af hoor :)

17

Ik ben benieuwd naar de resultaten met deze uitstekers :D!

18

in dit topic staat een taart waarbij ik de uitstekers heb gebruikt;

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127180078

de onderrand heb ik expres zo gedaan, zonder het eruit te halen omdat mijn onderrand niet mooi was, anders zou je het alsnog zien ;)

ik ben heel tevreden ondanks dat alles plakte vanwege het weer..
ik bestel er zeker nog een keer.

19

ik heb nu cupcakes gemaakt met de uitstekers en de roller

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=201260

ik was er nog een beetje voorzichtig mee haha dus voor de roze had ik iets harder mogen drukken op de roller maar de bruine zijn al veel beter :)
ik blijf nog wel taarten maken, oefening baart kunst toch ;)

20

Simpeltaartje schreef:

Het ziet er echt uit als het orgineel...vinden die merken dat wel goed dat het zo goed word na gemaakt? Vroeg ik mij alleen af hoor :)

Nou nee, goed vinden ze dat natuurlijk niet.. Maar ze kunnen er niet zoveel aan doen. Je kunt op dit soort dingen geen 'patent' aanvragen.

Wel blijkt vaker en vaker dat de kwaliteit toch behoorlijk te wensen overlaat..  Gelukkig komen mensen dan vaak alsnog voor de juiste spullen.. Goedkoper moet toch ten koste gaan van iets..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Aha nou ik hou het liever gewoon bij de merken zelf :)