Onderwerp: hoeveel biscuit voor hoeveel cakepops?
Hoi,
Als ik cakepops wil maken met bc, dus zonder cakepop maker, hoeveel biscuit mix moet ik dan gebruiken om ongeveer voor 30 cakepops te kunnen zorgen.
(dus welke bakvorm zeg maar.)
Bedankt vast.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveel biscuit voor hoeveel cakepops?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Als ik cakepops wil maken met bc, dus zonder cakepop maker, hoeveel biscuit mix moet ik dan gebruiken om ongeveer voor 30 cakepops te kunnen zorgen.
(dus welke bakvorm zeg maar.)
Bedankt vast.
Lastige vraag denk ik...
Volgens het topic van Lonnes http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17249
haal je uit 100 gram biscuit met 80 gram botercrème 9 balletjes. Dus dan zou je voor 30 balletjes 330 gram biscuit moeten hebben.
Misschien zou je aan de hand van de ingredienten van het biscuit kunnen bepalen hoeveel een biscuit weegt? Dat zou betekenen dat je aan een 20 cm biscuit voldoende zou moeten hebben (375 gram aan eieren, mix en water)........
is maar een idee hoor
Ik heb laatst een 24 cm biscuit gemaakt. Ik heb toen ook met bc gewerkt en ik haalde er toch een 40 - 45 cake pops uit toen... ligt er natuurlijk een beetje aan hoe groot je de balletjes maakt
Hopelijk ben je hier iets mee!
Ik haal uit 800 gram cake, 70 gram jam en 30 gram monchou 43 balletjes.
Dank jullie wel allemaal.
Inmiddels is het gelukt.
Was niet voor mezelf maar voor een collega die dit voor de eerste keer wilde maken en die dus de hele week al om 6 uur 's ochtends met mij aan de bel hing hahaha.
Ik maak ze eigenlijk nooit, dus wist niet hoeveel biscuit er nodig zou zijn.
Tnx
Ben wel benieuwd hoeveel ze nu uiteindelijk gebruikt heeft
ben ook benieuwd! wat ik me ook afvraag is hoeveel chocolademelts je nodig hebt op een x aantal cakepops
Zal het aan dr navragen, haha, want ik weet het zelf niet eens.
Volgens mij heeft ze twee biscuits gebakken van 20 bij 20.
Maar er zijn er ook heel wat mislukt haha.
Ze heeft normale chocolade gebruit, dus geen candy melts.
Als ik wat weet horen jullie het.
Bedankt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveel biscuit voor hoeveel cakepops?