1

Onderwerp: stokjes en dozen

ik heb voor de bruidstaart die ik ga maken stokjes als ondersteuning nodig, omdat ik heb besloten dat ik het niet met choco-sticks aandurf.
Waar kan ik stokjes kopen die hier geschikt voor zijn??? Iemand nog tips?
En waar kan ik taartdozen kopen, wordt lastig of niet zo op het laatste moment?
Ik ben momenteel in Hilversum maar kom ook nog in Amsterdam dus als iemand iets weet daar in de buurt...

Mijn website: Presentaart

2

Re: stokjes en dozen

In hilversum is Oldenhof d

3

Re: stokjes en dozen

ja Oldenhof ken ik van binnen en van buiten, vooral van binnen en dan voornamelijk het gedeelte met bakspullen, heerlijk om rond te neuzen :D
Ik zag daar inderdaad van die stokjes (wel even een kleine investering, maar wil geen risico nemen).
Bij de Hema verkopen ze de taartdozen gewoon. Ik heb inderdaad een doos of wat bij de Aldi weggekaapt omdat we hadden besloten de taarten die ene nacht niet in de koeling te zetten aangezien er voor een 4-laags taart geen passende doos is.
Bedankt voor je antwoord iig!

Mijn website: Presentaart

4

Re: stokjes en dozen

Hoi Mascha,

Misschien een rare oplossing, maar je hebt van die lijmstiften, die dingen je in een lijmpistool doet. Die kun je als steunen gebruiken. Ze zijn vrij dik, sterk en je kunt ze op maat snijden. Het wordt pas lijm als je het zeer sterk verhit en dat gebeurt in je taart toch niet.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

Re: stokjes en dozen

wat een goed idee! Die heb ik ook nog wel liggen. Nou ja, houten stokjes/lolly stokjes moet je er ook uithalen (of zijn die lekker ;)) dus dat ga ik doen. Bedankt voor de tip!

Mijn website: Presentaart

6

Re: stokjes en dozen

Ha Mascha,

nou dacht ik aan die dikke rietjes, je kent ze wel, met zo'n buigzaam bovendeel. Eventueel een paar sat