Onderwerp: fairy
hallo ik zie op deze site allemaal mooie fairy's voorbij komen echt schitterend. maar nu mijn vraag waar zijn die jurken van gemaakt welke uitsteker ?
groetjes patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fairy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo ik zie op deze site allemaal mooie fairy's voorbij komen echt schitterend. maar nu mijn vraag waar zijn die jurken van gemaakt welke uitsteker ?
groetjes patricia
Ik heb geen idee wat je bedoeld, misschien kun je een foto toevoegen van de jurken die je zo mooi vind? Dan kan vast iemand jou een antwoord geven.
Ha patje131,
Ik denk dat je de fairy's van Wendy bedoeld? Www . 4theloveofcake .nl ?
Als dat het geval is, denk ik niet dat ze met een uitsteker zijn gemaakt!!! Als er al een uitsteker wordt gebruikt is dat voor de 'blaadjes' op de jurk en denk dat dat gewoon een gefrilld rondje is!
Verder maken ze bij Wendy volgens mij bijna alles met de hand, dus zonder uitstekers... Ik wacht nog steeds met smart tot ik een keer op workshop mag
ja die bedoel ik super mooi en knap heb wel veel bewondering voor haar.
Ik heb de workshop gedaan maar ik denk dat het tegenover Wendy niet eerlijk is om te zeggen hoe alles in elkaar zit.
je hebt helemaal gelijk maar ze woont niet in de buurt en mijn budget laat het niet toe om allemaal zulke workshops te volgen.
heeft ze ook boeken gemaakt waar ze in staan dan kan ik die voor mijn verjaardag vragen ?
ze heeft wel boeken, 2 zelfs maar deze staat daar nog niet in, wel heel veel andere leuke dingen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » fairy