1 Laatst bewerkt door Bea1708 (27-06-2012 06:35)

Onderwerp: M&M taart

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s320x320/250815_141967265940386_1480908437_n.jpg
Voor een collega van mijn man...

2

Re: M&M taart

Mocht je tips of adviezen hebben... Graag!!!
Ik vond t erg spannend (2e x bruidstaart)... Was blij met t verlossende berichtje van mijn man dat ze erg tevreden waren..
Zelf zie/zag ik overal dingen die ik niet mooi kreeg!!!

3

een tip de foto groter

want als ik het zo zie is het prachtige taart geworden.

groetjes marion

4

Het was een prachtige, maar ook vooral heerlijke taart!
Vooral heel knap dat het zwart ook zo mooi is gebleven, want als je aan 't werk bent heb je er toch snel een vlek op.
Natuurlijk zie je zelf dingen, maar dat mag ook, je mag kritisch zijn op je werk.

De taart was helemaal geschikt voor P&D, de tekst van de kaart, maar dan said ipv say, geniaal bedacht. Voor iedere daggast was het herkenbaar de M&M's. En echt hun taart.

Ik heb het gisteravond op het feest ook tegen je man gezegd; hij was geweldig!

1 klein dingetje, er werden niet zulke charmante stukjes van gesneden. Misschien volgende keer een snijschema bij aanleveren?

5

Bedankt voor je berichtje..
Ik vond t spannend omdat alles "niet" standaard was..(vrouw bij de locatie liep weg en mompelde: dat heb ik nog nooit gezien.. N zwarte taart :-0)
Word het dan uiteindelijk zoals mensen het willen..
Ik vind het laatig om voor dit soort feesten om te gaan met de onzekerheid (vinden ze m wel mooi? Hij zal toch wel lekker smake? Enz... Hierin heb ik nog veel te leren...

Het snijschema was volgens die man niet nodig... Ervaaaaaring genoeg! Haha.. Volgende x toch maar gewoon erbij leggen ;-)
Nogmaals bedankt voor je berichtje... Wat n klein wereldje!!