Onderwerp: [gezocht] beschermdopjes taartzaag

Ik ben de beschermdopjes van mijn taartzaag kwijt geraakt in de vaatwasser. Had ze er ook beter van te voren af kunnen halen maar t is te laat.
Nu durf ik mijn zaag niet meer te gebruiken ivm krassen op mijn aanrechtblad en tafel.
Heeft iemand enig idee of deze los te koop zijn of weet iemand een alternatief?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

2

Re: [gezocht] beschermdopjes taartzaag

Hallo Kris!

Ik heb wellicht een idee. Ik weet dat de Bruna en de Hema prikkers verkopen voor bonnen. En ter bescherming hebben deze prikkers een beschermdopje er op. Misschien kun je deze gebruiken? Of anders kun je nog altijd kijken bij de Gamma, daar hebben ze altijd veel verschillende kleine onderdelen te koop.
Groetjes!

3

Misschien contact opnemen met de fabrikant???

4

Tot je wat beters hebt misschien een stuk van een papieren zakdoekje afscheuren en dubbel er omheen doen met een stukje plakband ofzo. Is allemaal niet stevig en niet echt ideaal misschien en moet je gewoon elke keer vervangen, maar tot je een betere oplossing hebt is het misschien een optie zodat je je zaag toch kunt gebruiken. :s  :s

5

Ik ben de dopjes ook al lang kwijt. Ik heb ze daarom van het rooster van mijn combimagnetron gehaald

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

ILDIKONL schreef:

Hallo Kris!

Ik heb wellicht een idee. Ik weet dat de Bruna en de Hema prikkers verkopen voor bonnen. En ter bescherming hebben deze prikkers een beschermdopje er op. Misschien kun je deze gebruiken? Of anders kun je nog altijd kijken bij de Gamma, daar hebben ze altijd veel verschillende kleine onderdelen te koop.
Groetjes!

Wat een super tip!! Ik ga morgen meteen kijken! Bedankt!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

7

Misschien kleine stukjes van viltplakkers voor onder stoelen? ( o.a. Verkrijgbaar bij IKEA

Een mooie taart opeten is geen zonde, laten bederven wel!

gewoon in het afvoerfilter van je vaatwasser kijken? O-)

anders gewoon een stukje ducktape eromheen?

of voor 3,5 euro een nieuwe zaag kopen...

I never met a calorie I didn't like....

9

Mijn dopjes scheuren steeds na verloop van tijd. Hebben jullie hier ook last van?

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

10

ik heb een Ikea taartzaag, en heb geen last van de dopjes dat ze scheuren.

Ja een van mijn dopjes was al gescheurd... en daarna dus kwijtgeraakt... Misschien een te stugge ondergrond (ik gebruik het aanrechtblad van steen) waarbij de dopjes misschien teveel schuren?

12

Mijn dopjes zijn ook gescheurd en nu gebruik ik hem niet meer. Ik zoek ook nog een goede oplossing. Misschien eens bij het rooster van mijn magnetron kijken of ik die eraf krijg.

ik heb echt nooit last van gescheurde dopjes, zagen/drukken jullie misschien te hard? :think:

maar ik doe hem ook nooit in de vaatwasser, misschien dat het daardoor komt, het zijn natuurlijk geen siliconen dopjes, maar van rubber, dat kan volgens mij minder goed tegen hitte.

I never met a calorie I didn't like....

14

Ik heb dit probleem ook nog niet.
En inderdaad doe ik hem ook nooit in de vaatwasser.
Ik was hem gewoon lekker met de hand.
Weet ik ook zeker dat er niks kapot aan kan gaan.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

15

Ik gebruik ook altijd de taart zaag en idd niet in de vaatwasser doen. Vindt het zowiezo niet iets om daar in te doen.

En als je dopjes stuk zijn barst er in gewoon stukje isolatie tape er om en dopje is weer goed

16

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen