1

Onderwerp: Taart is in mijn hoofd nog te saai, wie weet iets leuks?

Er belde een mevrouw die voor haar man, op zijn werk een taart wil, stapel voor 30 personen. De man wordt 50 en houdt van motoren. Nu heb ik bedacht: op de zijkant van de onderste taart komen simpele motortjes (een soort pictogram) langsrijden, het bovenste taartje wordt een 50 verkeers bord en zijn naam komt erop, maar hoe leuk ik hem nou op? Ik wil ook best een motor boetseren, maar dat ziet er wel erg ingewikkeld uit...
Iemand?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Taart is in mijn hoofd nog te saai, wie weet iets leuks?

Super idee!
Als je het zo doet als je zegt, denk ik dat je hem verder niet moet opleuken. Een verkeersbord valt in de categorie 'less is more' en dan zou ik de rest ook zo houden.
Naar mijn idee krijg je dan een h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Misschien een helm of een paar handschoenen? Die kun je groot of klein maken zodat het niet overheerst.

groetjes monica.
mijn album

4

Misschien aan de zijkant van de bovenste taart kleine verschillende verkeersborden of bordjes van route 66.

Maar ik ben ook van less is more hoor!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Anders misschien gewoon een stoere rand maken van de zwart/witte blokjes van de vlag die je ook bij Cars ziet, blijft het allemaal in de mannenstijl en heb je toch iets toegevoegd?
Sukses Rianne, ben benieuwd!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Misschien een paar motor logo's puzzelen?

Harley Davidson, honda, kawasaki etc....

Veel plezier, en we zien de foto's wel!

Groetjes, mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

7

Ik denk dat je beter een mooi ding erop kan zetten, waar je dan wat tijd insteekt en dan met wat simpele dingetjes opleuken dan om van alles en nog wat erop te zetten...Dat leidt alleen maar af... En als je dan zorgt dat taart stapel en randjes ed mooi bij elkaar kleuren ben je klaar!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

8

een weg over de taart heen , meer borden, grassprieten

Groetjes Inge