1

Onderwerp: opdracht taart? help

Ik ben gevraagd om in Augustus een bruidstaart te maken :S
Ik vind mezelf alleen nog niet goed genoeg om dat te doen... de opdracht is eigenlijk vrij simpel: iets met de kleuren groen, goud en wit en roosjes.
Ik zat zo te denken... als ik tot augustus nog goed ga oefenen en duidelijke afspraken maak met de bruid dan moet het me wel lukken.
Het is eigenlijk gevoelsmatig waarom ik niet gelijk ja zeg, heb nog nooit een opdracht gedaan en al helemaal geen bruidstaart.
STEL dat ik het niet doe, is er dan evt. iemand die in de omgeving den haag een bruidstaart wil maken? voor in augustus?

groetjes
Raffika

2

Re: opdracht taart? help

Roept u maar.

Maar ik denk dat je dichterbij ook wel iemand kan vinden. Indien dat niet zo is, zie bovenstaande.

Maarrrrrrr gewoon v

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Hoi Raffika, meid gewoon doen hoor! Wel even alles goed doorspreken en ook zeggen dat dit je eerste grote opdracht is, dan kunnen ze daar rekening mee houden. Ook inderdaad gewoon oefenen en de eisen zijn niet zo moeilijk hoor daar kun je een hoop mee ook als beginner. De roosjes kun je ook mooi goud maken, niet allemaal maar een paar, krijg je gelijk een heel sjiek effekt erbij.
Ook kiezen voor vullingen die buiten de koelkast kunnen, het stapelen nog even oefenen en je zult er echt klaar voor zijn hoor in augustus!!

Heel veel sukses!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Hoi Raffika,

Dat gaat wel lukken toch! (en anders zit ik bij den haag om de hoek ;))

Die roosjes kan je ook gewoon inkopen, de bakker op de hoek kan ze bestellen voor je bij de Vipam en dat scheelt je al heel veel in werk en ergernis :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

5

Hoi Raffika,

Gewoon doen. Is ontzetend leuk om te doen. En zekker deze opdracht niet weg geven. Want mischien krijg je er later spijt van als je het niet doe.
Ik heb de bruids taart gedaan van mijn nicht. En toen hat ik ook nog niet zo veel ervaring. Heb toen erg zitten stressen. maar Is allemaal goed gegaan en iedereen vond hem mooi. Ik zou me voor de koop hebben geslagen als ik het niet had gedaan. Het komt allemaal goed als je maar vertrouwen in je zelf heb.  En Trisha heeft het ook al gezecht veel dingen kan je ook kant en klaar koppen.

klik hier voor mijn website.

6

Bedankt allen :)
Ik denk dat ik het dan toch maar ga doen, bedankt voor de tips!
Mocht het me echt echt eeeeecht niet lukken, dan horen jullie van me ;)

Groetjes
Raffika