1

Onderwerp: Botercremevulling

Gebruiken jullie de botercrememix van de webshop ook als vulling of alleen om af te smeren?
Het is wel erg lekker om alleen maar mee af te smeren.....

Bedankt,
Maaike

2 Laatst bewerkt door kids4co (11-02-2008 20:13)

Re: Botercremevulling

Ik gebruik het als vulling met jam, en om af te smeren,
ben er nog niet aan toegekomen om andere vullingen te proberen!

Maar hier op het forum staan genoeg vullingen om uit te kiezen!!

3

Ik heb er pas geleden gesmolten chocolade door gedaan .
even laten opstijven en je hebt heerlijke chocobotercreme

4

Ik gebruik het ook altijd als vulling en klanten blijven terug komen, vragen niet eens meer om een andere vulling!!

Ik wil er voor de variatie nog wel eens verkruimelde oreo koekjes overheen strooien of choco flakes.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Bedankt, nu durf ik m wel te gaan gebruiken als echte vulling!
Was bang dat het te boterig zou zijn als vulling en ik gebruikte m alleen om af te smeren.

6

De mix van de shop is juist niet boterig! Als je botercreme zonder mix zou maken, dan zou je zo'n plak boter tussen je taart krijgen, helemaal als je 'm in de koelkast hebt gehad :s

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

En gesmolten chocolade erdoor is inderdaad een aanrader, wat is dát lekker zeg!!
Wel met de mix van de webshop overigens.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

8

Ik gebruik hem zelfs alleen om te vullen, niet (nooit) om af te smeren. En dan graag een flinke laag :9 Voor het afsmeren gebruik ik botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Afsmeren gaat prima met die van de mix hoor.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Ja dat hoor ik wel vaker, maar ik doe het niet :) Het is namelijk ook wel eens mis gegaan; als boter en vocht gaan scheiden (bijv. niet te lang genoeg gemixt, of niet goed ontdooid of wat dan ook, er zijn verschillende oorzaken) loop je het risico op vocht, dus smelten. Ook al is dat risico niet altijd groot (afhankelijk van bewaren/mixen/ontdooien etc).  En daarbij bevalt deze combi me prima.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag