1

Onderwerp: Een beginneling! :)

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb tevens deze week mijn eerste bakspullen aangeschaft. Ik heb al wat rondgeneusd hier en wat hebben jullie prachtige taarten gemaakt en wat een tips! Ik kan niet wachten om te beginnen en alles uit te proberen. :D

Ik wil graag leren bakken omdat ik strakjes lekker samen in de keuken kan staan met mijn dochtertje:). Mijn hoofddoel is momenteel dan ook om haar eerste verjaardagstaart te maken. 10 oktober wordt ze 1 jaar!! :D:D:D

En mijn vriend vindt het ook heel leuk om te doen, alleen we verschillen heel erg van mening, haha!! Dat wordt knokken in de keuken:P.

Zodra mijn eerste taart klaar is, post ik hem hier. Wat waren jullie allereerste taarten? En hoe is het verschil met nu? :)

Tevens, overal vind je tegenwoordig bakspullen en ingredienten. Welke vinden jullie en fijnst? En hoe zijn de spullen van de Jamin en Xenos?

Ik wacht vol spanning jullie berichtjes af!

Thankx! :)

Groetjes Jessica

Don't try to change the world, just change yourself! <3

2

Re: Een beginneling! :)

Hallo Jessica! Welkom en leuk dat je zo enthousiast bent. Mijn allereerste fondanttaart was een racebaantaart. Nu zou ik het heel anders doen, maar toch is die taart me nog steeds dierbaar. Deze was nl. het begin van een hele leuke hobby :D .

Over spullen van bijv. Jamin en Xenos kan je met de zoekfunctie heel veel vinden. Of je iets prettig vindt in gebruik, is toch wel wat persoonlijk.

Veel bakplezier!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"