Onderwerp: Toto, Sassa en Koning Koos...
Nog niet in het zandkasteel..moeilijke opdracht, maar ben tevreden..vraag me niet om ze nog eens te maken, denk niet dat het lukt! :-)

Wat vinden jullie? Lijken ze een beetje??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toto, Sassa en Koning Koos...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog niet in het zandkasteel..moeilijke opdracht, maar ben tevreden..vraag me niet om ze nog eens te maken, denk niet dat het lukt! :-)

Wat vinden jullie? Lijken ze een beetje??
Nou, als mijn nichtje die zou zien! Ze lijken heel goed hoor! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! En gewoon blijven oefenen, dan gaat het steeds makkelijker:) (vind die octopus ook geweldig!)
Oh zeker lijken ze, leuk hoor.
Lijken ze een beetje??.. Nee ze lijken enorm! Hartstikke goed toch? Zou er heel tevreden mee zijn!
Heel mooi gedaan!

Ziet er echt super goed uit hoor!! 
Super hartstikke leuk geboetseerd 
tuurlijk lijken ze erop! Helemaal! Je geduld heeft geloond hoor! 
Dankjullie wel!!
Ik boetseerde altijd met fondant, omdat dat hard wordt en ik dacht steviger werd (maar ik kreeg vaak soort barstjes, wat ik niet mooi vond!)..maar na een tip van Femke te lezen dat zij met zeelandia marsepein boetseert heb ik dat ook maar eens geprobeert...en de mjamtaart ernaast voor staande poppetjes....super!! En ze staan vanmorgen nog steeds rechtovereind..(vond ik wel spannend!)
Ben blij dat ze nog een paar daagjes in mijn keuken mogen pronken...:-)
ik vind ze goed gelukt hoor!
vooral koning koos, die gezichtsuitdrukking: sprekend lijkt ie 
Wauw zou willen dat ik dat kon!
Echt heel mooi!
zwiep de intvis is geweldig, ik mis alleen de zeehond fienie. heb je nog tijd om die te maken? de rest is ook super. en ben stiekem jaloers, want boetseren is niet mijn sterkstekant.
zwiep de intvis is geweldig, ik mis alleen de zeehond fienie. heb je nog tijd om die te maken? de rest is ook super. en ben stiekem jaloers, want boetseren is niet mijn sterkstekant.
hahaha, weet je hoe lang ik hiermee bezig was?? En heb ook nog een baan en 4 jonge kids......nee, vind dat het zo wel genoeg is...de taart nog in de vorm van een zandkasteel en dat is ook nog een hoop werk.
Zal wel een foto plaatsen als hij helemaal af is.
Bedankt voor de complimenten!
Geweldig mooi !! EN ja ze lijken echt wel!
Ik ken ze dan wel niet maar ik vind ze wel heel erg mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Toto, Sassa en Koning Koos...