1

Onderwerp: heeeeeele snelle structuurtjes cupcakes

voor het afscheid van Ed bij de BHV omdat hij van baan veranderen moet...
een 30 tal cupcakes  met verschillende structuurtjes gedaan. ;) het zijn crispy caramel peer en chocolate brownie cupcakes.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/181839_325638457521056_163842398_n.jpg

Vlnr en van boven naar beneden:
Cotton candy mold, knitting mold, antislipmatjes mold ;),
Basket mold (hema mandje), large wrinkle mold, monika's choice mold
Karen davies lacemold, snakeskin mold. Alle molds, behalve die van karen davies natuurlijk, zijn gemaakt met silli creations ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: heeeeeele snelle structuurtjes cupcakes

Geweldig allemaal!

3

Leuk zeg, hoe heb je dat gedaan die molds maken?

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

4

wendy66 schreef:

Leuk zeg, hoe heb je dat gedaan die molds maken?

dat kan heel eenvoudig met silli creations ;) google maar eens

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Moet je dan niet heel veel van dat spul gebruiken voor een mold? Ken het spul wel, maar nog niet mee gewerkt.

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

6

Wat een leuk overzicht zo! En mijn favouriet het hema mandje en de anti slipmat! Leuk, moet mijn sillie ook eens onder uit een la vissen met zoveel leuke voorbeelden!

7

Jannet schreef:

Wat een leuk overzicht zo! En mijn favouriet het hema mandje en de anti slipmat! Leuk, moet mijn sillie ook eens onder uit een la vissen met zoveel leuke voorbeelden!

:thumb: tja, sommige dingen zijn soms heel eenvoudig  :D

8

wendy66 schreef:

Moet je dan niet heel veel van dat spul gebruiken voor een mold? Ken het spul wel, maar nog niet mee gewerkt.

nee hoor, silli is best voordelig in gebruik, voor een struktuurmatje hoeft de silli ook helemaal niet dik te zijn, dat scheelt natuurlijk ook  ;)

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (18-06-2012 18:25)

tuurlijk, en dan dubbel  :o

10

pffff, zie dat ik ze eccht heel snel gemaakt heb ;) zitten niet overal pareltjes op hier whahahaha, ff snel nog doen  :D  :o

11

Ze zijn echtowijs leuk!

12

De large wrinkle mold vind ik leuk! Maar ik zit me suf te denken wat je daar nou voor als voorbeeld hebt gebruikt :think: . Een strandtas van raffia ofzo? Of zit ik er nu totaaaaaal naast?  :rolleyes:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

13

Wat leuk om toch al die verschillende patronen te zien. Ik vind die in het midden ook erg apart!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

14

Heel gaaf zeg !

15

Leuk, het is maar waar je mogelijkheden in ziet........ :)

16 Laatst bewerkt door jojade (19-06-2012 13:48)

Lang leve de silli :lol:
Leuk al die verschillende patroontjes.

Leuk zeg, deze cupcakes! Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar het recept van de crispy caramel peer cakejes!