26

Re: Funcakes marsepein

Donderdag met funcakes marsepein gewerkt een kilo roze.. nou hij scheurde dus ook aan alle kanten.. en het was een vierkantetaart.. paar keer voorzichtig afgehaald weer kneden, even koelen, rusten.. alles geprobeerd maar bleef maar scheuren.. Dat was echt jammer want mijn Hello Kitty was in 1 keer goed gelukt voor de eerste keer en het bekleden na tig taarten was een ramp..
Nu op jacht naar een ander merk.. iedereen wel te vreden over zeelandia??

27

Ben ik ook benieuwd naar, ik heb een aantal keer die van de Makro gebruikt, volgens mij van het merk hotel of zo en die was lekker soepel, 1:3 volgens mij, maar wel iets vetter als Funcakes.
Hij beviel me wel, alleen weet ik niet meer waarom ik het niet meer kocht. Volgens mij vanwege de kleur, hij is iets donkerder als die van FC.

Tsaarina
There's a first for everything!

28

Carien schreef:

Feldie, dat was tot big M;  :shh: ik maak teveel reclame voor het andere merk O-)  :o  ;)

Het merk waar nooit wat mee is, toch? O-) ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

29

Las er wel effe wat narigheid over, maar ik heb nergens last van gehad :nooo  gelukkig :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

30

Carien schreef:

maar ik heb nergens last van gehad :nooo  gelukkig :)

Dat heb ik nou met FunCakes marsepein ;)

31

gelukkig maar ;)

32

Marianne schreef:
Carien schreef:

Feldie, dat was tot big M;  :shh: ik maak teveel reclame voor het andere merk O-)  :o  ;)

Even een vraag wat is the big M?

33

:cool:

:D

34

heb je nu ook al je eigen marsepeinlijn marianne,the big M??? :lol:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

35

BakChanz schreef:
Marianne schreef:
Carien schreef:

Even een vraag wat is the big M?

:D

da's die dame uit berichtje 33,  :shh: de baas  O-)

;)

Ik heb hetzelfde probleem met funcakes. soms gaat het wel goed en soms niet eerder ging het altijd goed. laats maakte ik een taart en scheurde overal wouw hem bijna weggooien hahaha toch maar niet gedaan. heb er nieuwe marsepein overheen gedaan en had hetzelfde probleem. het was eigenlijk al cadeau maar dat kon ik natuurlijk niet weggeven. heb hem op de camping maar gedeeld hij was gelukkig wel lekker. een paar dagen later nog eens geprobeerd en toen ging het dus wel goed. maar gister een taart gemaakt (eigenlijk drie) de grootse maat had de meest scheurtjes de middelste iets minder en de kleinste niet maar die was dan ook het dikst. de grootste scheurde die het meest op de dunne stukken  :s . Weet iemand een ander goed niet scheurend merk???

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

37

Ik ben overgestapt op bakels! Zeer tevreden.

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?