1

Onderwerp: kindertractie cupcakes

Mijn dochter gaat morgen op de peuterspeelzaal trakteren op cakejes, maar nu weet ik niet goed wat ik er op moet doen. Ze wil heel graag een laagje chocola met smarties erop (had ze in een boekje gezien..). Maar nu weet ik niet of kinderen ganache wel zo lekker vinden? Misschien is botercreme met een lekker smaakje wellicht beter? Graag zou ik jullie advies hierin willen.

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Sandra

2

Re: kindertractie cupcakes

Hier vinden de kinderen ganache heerlijk!!!!!,,maar misschien is de botercreme wel wat makkelijker....ok nu schiet je hier nog niks mee op....sorry!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Je kan ook chocopasta of hazelnootpasta nemen (je weet wel, die voor op brood) Dat vinden de meeste kids heerlijk, en daar blijven de smarties ook goed op plakken!

Roosje

4

Hier is er iemand helemaal fan van de chocoladeglazuur van de bekende Dr. O. :-D

5

Ganache met melkchocolade zullen kinderen toch wel lekker vinden? Is dat een idee? Alleen wel iets minder room toevoegen ten opzichte van ganache met pure chocolade, ik geloof omdat het vetpercentage in melkchocolade hoger is dan dat in pure.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

6

Jeetje, net toen ik aan het typen was was er nog geen enkele reactie. Jullie zijn veel te snel :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

7

Bedankt voor de snelle reacties, ik denk dat ik nu toch maar ga voor dr. O..... lekker makkelijk en ik zit al te zweten op 4 taarten..... en tractaties pfffff.

Groetjes,
Sandra

8

Ik ben waarschijnlijk te laat, maar toch nog even: ik  versier de cupcakes altijd met gesmolten chocolade(bijv. zo'n zakje van baukje), dat wordt hard, en dan zitten die kleintjes niet helemaal onder de chocolade. Ik doe er dan ook een aantal met glazuur ( gewoon van poedersuiker en water) met een kleurtje( roze natuurlijk, ik heb 2 meiden), voor de kinderen die niet van chocolade houden

Wacht niet op het leven, het leven wacht op jou
Groetjes van anita

9

Hier maakt het niet uit, meneer werkt alles naar binnen :lol:

Ik had er toen botercreme op gedaan, met een smaakje en een kleurtje, moest groen zijn voor een weg.

Jessica