1 Laatst bewerkt door bananensoes (13-06-2012 09:48)

Onderwerp: Danoontje taart in vriezer

Hoi hoi!

Eergister heb ik biscuit gebakken, gister gevuld en afgesmeerd en vandaag.... Is mijn zoontje ziek en gaat het feestje niet door  :(

Kan ik hem nu invriezen tot volgende week woensdag? Vulling: jam, verse aardbeien en danoontje. Danoontje staat niet op de invrieslijst.

Ik moet het 100 % zeker weten. Want ik moet er niet aan denken dat er iemand ziek wordt. Ik maak dan liever een nieuwe als het niet zeker is.

Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

2

Re: Danoontje taart in vriezer

Hoi,

Danoontje kun je volgens mij wel invriezen, ik heb wel eens ijsjes ervan gemaakt, maar verse aardbeien (vers fruit) kun je volgens mij helaas niet invriezen, want dan wordt het slap heb ik wel eens gelezen. Maar wacht ook nog even op een andere reactie, want ik weet het dus niet helemaal zeker.

Succes en beterschap voor je zoontje.

Gr.
Sandra

He bah wat sneu nou dat hij ziek is geworden. Volgens mij kun je alles gewoon invriezen hoor! Ook de verse aardbeien. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat er in de danoontje ijsschilfers ontstaan, extra fris dus en zeker niet gevaarlijk voor de volksgezondheid :D  :D

Sterkte met je zoontje!

4

Bedankt voor je reactie. Een vriendin van me zei al dat je ook ijsjes van danoontjes kunt maken, dus dat het zeker kon. Alleen zat ik weer te denken: danoontje was maar tot morgen houdbaar. Als ik dat nog moet invriezen en dan nog een dag ontdooien, dat durf ik ook niet. We gaan dus zo de onbeklede taart maar eens proeven. Ik geloof dat ik hem volgende week gewoon met zwitserse room maak... maar eerst proeven. Misschien vinden we het toch heerlijk, maar ik twijfelde al bij het maken.

Bedankt voor de reactie!