1

Onderwerp: staand meisje..

Ik heb een staand meisje geboetseerd. Aan de onderkant van de benen heb ik spaghetti vasgezet (op dummie).
Bovenkant van de lijf is ook vastgezet mbv een sateprikker.
Nu heb ik aan de achterkant van het geboetseerde meisje tylose poeder potje staan om het recht te houden, maar hoe moet dit dan op de taart recht staan zonder het potje?

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen help!!

Re: staand meisje..

Ik heb gisteren ook een poppetje gemaakt dat staat(van Marsepein).Heb spaghetti er helemaal doorheen gestoken, en ga de aan de onderkant uitstekende spaghetti in een rietje in de taart steken.

3

ik heb twee benen gemaakt. als ik dwars doorheen prik, zie je de spaghetti er nog in..
dat is het probleem..

4

Ik denk als het hele lijfje hard genoeg is, en je ook spagetti gebruikt om het lijfje(de beentjes) vast te prikken in de taart, waar je eerst ook nog een dijkje chocolade gebruik als lijm, dit zou moeten blijven staan...Maar misschien wel riskant als je ver moet vervoeren..

Maak elke taart alsof het je laatste is!

5

ja dat wordt idd lastig .. hij moet lange reis maken..
ik kom er niet uit.. anders moet het maar een zittend pop worden  :D

6

Ja spijtig dat niemand de gouden tip heeft want je ziet bijvoorbeeld bij bruidstaarten toch ook poppetjes staan op de taart, ze zetten die dan ter plaatse er op denk ik? En denk dat ze meestal ook geen 2 apparte beentjes maken maar zo tegen elkaar..

Maak elke taart alsof het je laatste is!

7

Ik zie ook nog mensen twee benen maken die wijd van elkaar staan :) ik zou niet weten hoe ze dat doen.. vraag me echt af.. is mij echt niet gelukt..
ik heb nu een zittend pop van gemaatk, wel jammer..

maar bedankt voor je reactie..

gr.