1

Onderwerp: stomme vraag, maar weet het antwoord niet...

Dames, normaal gesproken bak je meteen af als je je cakebeslag hebt gemaakt. Nu zou het me volgende week best goed uitkomen als ik cc's kan vullen, ze weg kan zetten voor een uur of 2 en dan afbakken.
Eerlijk gezegd weet ik echt niet of zo lang wachten met afbakken verstandig is...Heb het nog nooit gedaan, maar weet daarom het antwoord ook niet....

De reden van de vraag is dat ik ergens anders woensdag voetbal ga kijken, ik de bitterballen ccs van rudolf heb beloofd en het makkelijker is als ik ze hier kan maken in mijn eigen keuken en dan de tree mee kan nemen om daar af te bakken. Tussen maken en afbakken zit dan dus enige tijd. Hier afbakken en daar opwarmen kan ook, maar vers van de pers lijkt me lekkerder dan opgewarmt in de oven.

Tja ik denk ik vraag het gewoon.
heb ook geen idee wat er met beslag gebeurt als het lang staat, rijst het dan misschien niet meer?

2

Re: stomme vraag, maar weet het antwoord niet...

Lucht gaat eruit... En t wordt taai

3

oke das dan duidelijk, dat wordt dan vers maken of in de oven opwarmen ter plekke. thx

4

Nou eigenlijk weet ik niet waarom dat niet zou kunnen! Als ik 100 cupcakes moet maken en er gaan er maar 12 per keer in de oven, dan staan de laatste rondes ook wel twee uur te wachten en die zijn dan gewoon goed! Ik leg altijd een handdoek over de kom heen, nog nooit problemen gehad hoor!