Onderwerp: Cracked fondant met rozen...
Cupcakes voor bij 3 taarten in dezelfde stijl, voor een 12,5 jarig huwelijks jubileum.
M'n nieuwe roller kunnen gebruiken en ik ga hem zeker vaker gebruiken

Hierbij de taarten...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cracked fondant met rozen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes voor bij 3 taarten in dezelfde stijl, voor een 12,5 jarig huwelijks jubileum.
M'n nieuwe roller kunnen gebruiken en ik ga hem zeker vaker gebruiken

Hierbij de taarten...
Deze zijn echt mooi! Welke roller heb je gebruikt als ik vragen mag?
Deze zijn echt mooi! Welke roller heb je gebruikt als ik vragen mag?
Dank je wel.... Ja tuurlijk mag je dat vragen
Het is deze roller: op ellenscreativecakes.nl/shop/rvo-cracked-rolling-pin.html
Hij is echt mooi!! Dankjewel !
Wauw, wat een mooie rozen!! Hoe heb je die kleur zo mooi gekregen?
Wow, ook al zo mooi...heb net naar je taarten gegekeken en via je link naar hier gekomen. Heel erg mooi.
Heb je nog een foto waar alles op staat? lijkt me zo'n mooi gezicht alles bij elkaar op een tafel.
Wauw, wat een mooie rozen!! Hoe heb je die kleur zo mooi gekregen?
Dank je wel... Het is creamy peach van Wilton samen met fondant, klein beetje erbij en dan krijg je deze kleur 
ook mooi en wat is het toch een gave roller,ben er ook nog steeds blij mee.
grt Carla
Wow, ook al zo mooi...heb net naar je taarten gegekeken en via je link naar hier gekomen. Heel erg mooi.
Heb je nog een foto waar alles op staat? lijkt me zo'n mooi gezicht alles bij elkaar op een tafel.
Bedankt voor je complimenten. Helaas ik heb geen foto van alles bij elkaar, maar het zal ongetwijfeld heel mooi hebben gestaan 
Mooie strakke cupcakes. Om zó in te happen!
De kleur van de roosjes in inderdaad prachtig!
Prachtige cc's
Die roller heb ik ook, hij is echt super 
geweldige cupcakes ... die rozen zijn onwijs mooi!! 
die rozen echt super en dat printje natuurlijk ook echt heel mooi 
mooi hoor 
Staat errrg mooi! En dan die paar pareltjes erbij geeft net dat beetje extra.
Dank je wel... Het is creamy peach van Wilton samen met fondant, klein beetje erbij en dan krijg je deze kleur
Aah bedankt, die kleur heb ik al en ook al gebruikt, maar mijn kleur was toen niet zo mooi zacht geworden. Beetje minder kleurstof dus! 
marlies schreef:Dank je wel... Het is creamy peach van Wilton samen met fondant, klein beetje erbij en dan krijg je deze kleur
Aah bedankt, die kleur heb ik al en ook al gebruikt, maar mijn kleur was toen niet zo mooi zacht geworden. Beetje minder kleurstof dus!
Je hebt inderdaad niet zo heel veel kleurstof nodig. Ik gebruik deze ook als huidkleur.
Oeh ze zijn prachtig!
Ben ook errug weg van die drie kleine pareltjes erbij, is er weer een om te onthouden! Super.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cracked fondant met rozen...