1

Onderwerp: Taart voor Levi ...

.. die 8 maand is geworden.
Dit was een bestelling voor een oud buurvrouw van ons. Zij werd zelf ook 55 dus heb ik  een iets symbolisch voor haar op de taart gezet. Zij komt zelf uit Suriname, dus heb geprobeerd om een heteluchtbalon te maken met de vlag van Suriname (had alleen geen donkergroen)

http://www.salomina.nl/DSC06940a.jpg/DSC06940a-full;init:.jpg

Verder heb ik voor haar cupcakes gevuld met aardbeienjam met daar overheen gesmolten chocolade gedruppeld.

Groetjes Tweety!

2

Re: Taart voor Levi ...

mooie taart! De cc klinken erg lekker!

3

lekker hoor maar eh... wie werd er 8 maanden of was de dame 55 op dezelfde dag??? prachtige taart en leuk gedaan met de vlag ! (die ga ik onthouden) en de cc klinken inderdaad heel lekker!

ik functioneer alleen op suiker...

4

irene evy schreef:

lekker hoor maar eh... wie werd er 8 maanden of was de dame 55 op dezelfde dag??? prachtige taart en leuk gedaan met de vlag ! (die ga ik onthouden) en de cc klinken inderdaad heel lekker!

Levi werd 8 maand, en Joan (oude buurvrouw) werd 55.

Groetjes Tweety!

5

Was het familie dan? Ik snap um ook niet echt. Mun blonde ik komt ff naar boven geloof ik of ik heb wijntje teveel gehad. Vind de taart wel hartstikke leuk en de luchtballon heel leuk idee. Blauw is een mooie frisse kleur voor een taart he?!

Groet van Marianne

6

Leuk dat je de Surinaamse vlag in de ballon hebt verwerkt, Nijn en het mandje zijn ook mooi gelukt :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

7

Een hele leuke taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Ah, wat een schatje! :Y

9

leuke taart!

10

Mooi gedaan!!

Je hart fluitsert, luister goed!

11

wauw wat een leukerd!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

12

Wat een leukerd!!!! Mooi gedaan die ballon met nijntje!!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

ahhh die is leuk!!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

14

wat een dotje :Y

15

Strakke en leuke taart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

16

Heel erg leuk gedaan!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

17

Wat een leukerd...Goed idee van je om Nijntje in een hete luchtballon met de vlag van Suriname af te beelden...

Dat van die 8 maanden en 55 jaar snap ik ook niet helemaal...ik ben niet eens blond...hi hi hi hi hi hi

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Do schreef:

Wat een leukerd...Goed idee van je om Nijntje in een hete luchtballon met de vlag van Suriname af te beelden...

Dat van die 8 maanden en 55 jaar snap ik ook niet helemaal...ik ben niet eens blond...hi hi hi hi hi hi

hehehe, ok, nog een poging
Mijn oud buurvrouw Joan werd 55 en ging met haar hele gezin (aanhang en kleinkind) naar een bungalow toe. Alleen - ze wilde niet een taart voor haarzelf bestellen, vondt ze niet nodig. Ze wilde liever een taart voor haar kleinkind Levi die 8 maanden is geworden. Iets met een luchtballon. Dus heb ik een taart met een luchtballon gemaakt.
Buurvrouw is afkomstig van Suriname, dus bedacht ik dat ik 2 vliegen in 1 klap kon doen, luchtballon met Nijn voor Levi in de kleuren van de vlag van Suriname voor buurvrouw. Zo is het een taart voor hun beiden, ondanks dat de naam Levi erop staat.

En als cadeau van ons (mijn gezinnetje) heb ik cupcakes gemaakt te ere van haar verjaardag.

Groetjes Tweety!

19

Ik vind de taart echt heel mooi, maar echt prachtig vind ik de betekenis van waarom je die ballon zo gemaakt hebt. Heel onroerend!

Roosje

20

Gaaf gedaan Sal!!!

Heel leuk... Nijntje in de Surinaamse ballon!!! ;)

En de cupcakejes klinken ook zoooo lekker!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21

Heel leuk gedaan!! Super hoe je een taart had gecombineerd voor twee personen! Je CC zien er ook errrug lekke uit!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

22

Hele leuke taart!

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

23

dit is wel een hele mooie nijntjestaart

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

24

Strakke taart zeg! leuk idee zo!

25

Wat leuk zo nijntje in een luchtballon, heel mooi gemaakt ook , de mand vind ik zo leuk, net echt gevlochten, heel mooi

Gr Bettie

Veel taart plezier