Onderwerp: wit met vleugje turquoise
Mijn eerste bruidstaart afgeleverd deze morgen.
Vulling is mascarone met room, stukjes aardbei en witte chocolade.

www.zoetegebak.mijnalbum.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met vleugje turquoise
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste bruidstaart afgeleverd deze morgen.
Vulling is mascarone met room, stukjes aardbei en witte chocolade.

Mag ik eerlijk zeggen dat ik het jammer vind dat je hem op een zilveren onderbord heb staan?
Verder is het een leuke taart. Grappig ook dat je de helft bekleed heb met strucuur en de helft zonder structuur. Heb je daarvoor 2x bekleed of in 2en bekleed?
Onderbord is op vraag van de bruid zilver gelaten. Ik had heet ook liever anders gezien.
Het structuur is gespoten met icing.
Oh joh... wat jammer, zeg! Maar klant is koning.
Mooi gelukt dan, die structuur. Ik vind hem wel wat een een structuurmat weg hebben, vandaar dat ik dat vroeg.
Tjee, gespoten, knap zeg! Je hebt een vaste hand hoor, ik dacht ook aan een mat. Origineel en mooi geworden.
Tieneke
Ja inderdaad mooi! Half gespoten half effen geeft een heel mooi effect.
Wilde dat ik met mijn neus nog dichter op het spuitwerk kon zitten om hem goed te bekijken. 
Dank je voor de reacties. Ik zal straks een detailfoto van het spuitwerk plaatsen.
Gisteren zat ik in de zaal toen ze de taart binnen reden. En moet zeggen dat het toch een speciaal gevoel geeft om de reactie van het bruidspaar te zien.
Persoonlijk vind ik het juist wel mooi op een zilveren onderbord. Smaken verschillen gelukkig...daarom is dit forum ook juist zo geweldig!
Knap gedaan zeg...je spuitwerk!
Ik dacht ook aan een structuurmat.
Mooi plaatje 
knap spuitwerk 
Dank je. Ik was onzeker over omdat het de eerste keer was. Dus zo'n reacties geeft je meer zelfvertrouwen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met vleugje turquoise