Onderwerp: mijn eigen verjaardagstaart
Dan word je 30 jaar en wat voor taart maak je dan nou dit is hem geworden en ben er wel een beetje trots op
gevuld met bastogne boter creme en kersen vlaaivulling

bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eigen verjaardagstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dan word je 30 jaar en wat voor taart maak je dan nou dit is hem geworden en ben er wel een beetje trots op
gevuld met bastogne boter creme en kersen vlaaivulling

bedankt voor het kijken
Van harte gefeliciteerd! Mooie stapeltaart en lekker vulling ook 
Wauw mooi hoor!
Ohh wat is ie leuk!!! Hoe heb je dat vogeltje gemaakt? 
Gefeliciteerd en wat een prachtige taart heb je gemaakt, zo'n taart wil ik ook wel krijgen, helaas ben ik pas jarig geweest....
Gefeliciteerd! Mooi taartje 
Heel erg mooi! Ik ben dol op het jojanneke vogeltje
. Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor dat leuke randje om het rondje waar het vogeltje in zit? Ik zie het zo vaak voorbij komen, maar kan het nergens vinden
... Alvast bedankt!
Ohh wat is ie leuk!!! Hoe heb je dat vogeltje gemaakt?
dank je wel
ik heb het vogeltje gepuzzeld dus gewoon uitgeprint uitgeknipt en uitgesneden en dan weer in elkaar puzzelen
Heel erg mooi! Ik ben dol op het jojanneke vogeltje
. Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor dat leuke randje om het rondje waar het vogeltje in zit? Ik zie het zo vaak voorbij komen, maar kan het nergens vinden
... Alvast bedankt!
dank je wel ben ook heel blij mee en ik vind de jojojanneke vogeltjes en andere diertjes ook super ik heb deze gebruikt voor het randje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … i-124.html
de tweede van links
Dank je wel allemaal hij was ook erg lekker

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eigen verjaardagstaart