1

Onderwerp: Marsepein van Bouwhuis

Iemand ervaring met dit merk en/of deze webshop?

Kwam hem net voor het eerst tegen toen ik googlede op Zeelandia Marsepein. Ik vind de prijzen wel aantrekkelijk.

2

Re: Marsepein van Bouwhuis

Cashew schreef:

Iemand ervaring met dit merk en/of deze webshop?

Kwam hem net voor het eerst tegen toen ik googlede op Zeelandia Marsepein. Ik vind de prijzen wel aantrekkelijk.

Let wel op dat dit inkoop prijzen zijn voor de bakkerij.

3

Marsepein heb ik niet besteld, maar wel andere spullen. Heb al een paar keer besteld, zijn erg aardig en behulpzaam.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

4

mac:) schreef:

Marsepein heb ik niet besteld, maar wel andere spullen. Heb al een paar keer besteld, zijn erg aardig en behulpzaam.

dat zijn deze mensen zeker weten.

5 Laatst bewerkt door annick67 (06-06-2012 23:49)

En dat de prijzen die je vermeld ziet, (dus ;)) exclusief BTW zijn......

De kleine(re) lettertjes erboven is de inclusief BTW-prijs.

6

annick67 schreef:

En dat de prijzen die je vermeld ziet, (dus ;)) exclusief BTW zijn......

De kleine(re) lettertjes erboven is de inclusief BTW-prijs.

Dat klopt.

En als je dan naar de prijs gaat kijken is het net zo duur als bij een ander webshop.

7

En als je dan naar de prijs gaat kijken is het net zo duur als bij een ander webshop.

Ik vind eur 28,09 voor 6 kilo marsepein nog steeds goedkoper als eur 32,50.

En als er goede ervaringen zijn, dan ga ik het zeker proberen, bedankt!

8

Ik heb geen marsepein gekocht, maar taartdozen. Goed verpakt, kon met geen mogelijkheid vouwen :)

Groetjes,
Marieke

9

Ik heb de marsepein besteld, was inderdaad de volgende werkdag in huis. De smaak en kwaliteit zijn hetzelfde als Zeelandia.
Inclusief verzendkosten was ik eur 34,04 kwijt, is dus ook heel goed te doen.

Ik ga hier zeker vaker bestellen!

10

ik heb laatst fondant van bouwhuis besteld, werkt ook goed! en inderdaad is 28,09 goedkoper dan 32,50 :Y

11

De marsepein van Bouwhuis is qua kleur wel wat grauwer dan die van Zeelandia, heb ik het idee. Geen idee wat het kwaliteitsverschil is. Ik geloof dat het allebei volgens de warme methode is geproduceerd, lubecker...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

De kleur is vrijwel gelijk tussen Zeelandia en Bouwhuis, misschien idd een tikje grauwer, maar wel een stuk helderder dan die van Funcakes.

Ik ben er in elk geval erg blij mee, want ook de smaak vind ik super.

En idd, beiden zijn volgens de warme methode gemaakt.

Zijn er nog meer mensen die graag met deze marsepein werken?

14

ja ik!
zeelandia vind ik de laatste 2 x te slap, deze bouwhuis marsepein is iets steviger. wel die bereid is volgens de warme methode (staat erbij).
en het is inderdaad goedkoper. ben ook fan van de emmertjes cc en biscuitmix :)

15

Kan iemand mij misschien een link geven van Bouwhuis??? :) Ik heb er nog nooit van gehoord....

bouwhuis.com :)

17

Simpeltaartje schreef:

bouwhuis.com :)

Interessante site. Bedankt!! *D

18

Ik heb onlangs bij bouwhuis besteld. Is met verschillende dingen echt wel goedkoper. Het marsepein heb ik ook besteld. Eerst maar 1 kilo om "vergelijkend warenonderzoek" te doen. Ik had namelijk nog marsepein van zeelandia liggen. Wel, er is nagenoeg geen verschil. Ik heb het idee dat hij wat steviger is dan zeelandia en wat de smaak betreft; heb het idee dat zeelandia ietsie pietsie meer amandelsmaak heeft, maar dit is te verwaarlozen. Daarvoor vind ik het prijsverschil ook te groot. Ga volgende keer 6 kilo bij bouwhuis bestellen.

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

19

Ik heb pas ook een aantal dingen gekocht bij hun en ik moet zeggen ze zijn met een hoop dingen stukke goedkoper.
De service is top, ze waren wat vergeten mee te zenden even bellen en hup de volgende dag in huis.

Ga binnenkort weer bestellen.

20

Ik bestel ook regelmatig bij bouwhuis en wil de fondant eigenlijk ook wel eens proberen. Weet iemand waarmee ik die kan vergelijken  qua smaak structuur etc....Ik hoor het graag, de marsepein vind ik goed!

Groeten Karin

Groetjes. . . en een fijne dag!

21

ik heb gisteren het pak open gemaakt en heb er rozen van gemaakt.
Hij is zacht maar je kan hem toch vrij dun uitrollen ( heb zelfs geen poedersuiker gebruikt terwijl ik dat meestal toch nodig heb). Hard goed uit.  De smaak, ja hij smaakt niet zoals funcakes maar ik heb er geen moeite mee.
Persoonlijk vind ik deze fijner om me te werken.

Vandaag eindelijk mee gewerkt...wow wat een super marsepein! :D

23

fijn om te weten.... ik betaal altijd voor zeelandia 25 euro voor 5 kilo vind ik ook echt wel een nette prijs....