1

Onderwerp: Inspiratie nodig afscheid stageklas.

Volgende week dinsdag neem ik na een half jaar afscheid van mijn stageklas. Ik heb stage gelopen in groep 7, deze kinderen zijn ongeveer 10/11 jaar oud.  Als afscheid dacht ik om iets als cupcakes te geven. Ik heb alleen geen idee wat ik als decoratie moet doen. Voor meisjes kan ik wel iets met bloemetjes doen, maar voor de jongens heb ik echt geen idee. Het zijn best stoere jongens dus met bloemetjes kan ik echt niet aankomen...

Kunnen jullie me proberen te helpen met ideeën ?

2

Re: Inspiratie nodig afscheid stageklas.

Ik zag ooit een keer zo'n spelletje waarbij je een balletje door een doolhof in een gaatje moet krijgen, op een cc. Het was een gemarmerd schildje. Volgens mij stond het in een mjam taart. Ik dacht toen, dat moet ik onthouden voor mijn jongens. Misschien vind je het wat?

3

De ene bloemetjes, de andere sterretjes?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Bedankt voor het meedenken. Ik ga op zoek naar het spelletje. Het lijkt me inderdaad leuk om dat te geven.

5

Of die leuke lolli cc''s. En dan voor de meisje met bloemen en vlinders en voor de jongens piraatjes (heb ik hier ook wel eens gezien).

Maar ik moet zeggen dat ze bij mijn zoon in groep 7 allemaal de bloemen zouden krijgen. Geen probleem voor de kids.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

Cake pops kunnen ook nog. Gewoon met disco dip :)

Groetjes,
Marieke

7

Iets met voetbal (oranje??) of smileys :)

8

Een rapport erop met het cijfer 10?

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...