1

Onderwerp: Snel antwoord op de vroege zondag morgen?

Hallo dames,

Al aardig wat afgegoogelt maar de meningen zijn nogal verdeeld dus ben benieuwd naar die van jullie.

Ik wil graag een taartje maken met slagroom en kleine stukjes verse aardbeien. Dan smeer ik het taartje af met bc. Gaat dat goed of trekt de opgeklopte slagroom in het biscuit?

Bedankt alvast! :)
Eva

Carpe diem!

2

Re: Snel antwoord op de vroege zondag morgen?

je gebruikt wel klopfix toch? Dan zou het wel goed moeten gaan hoor...bij mij iig wel

3

Ik gebruik nooit klopfix. Bij mij is het nog nooit doorgelekt. Ik klop de slagroom stijf dat als ik de bak omdraai (op ze kop houd) dat het dan blijft zitten.  Dat vind ik net een mooie dikte!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

dank jullie wel zo snel!
Dan ga ik het gewoon proberen lijkt me namelijk heerlijk met die aardbeitjes er tussen;)

Carpe diem!

5

Je kunt ook aangevette slagroom doen, al ben ik bang dat je daar nu niks aan hebt omdat je dan mascarpone nodig hebt. Maar misschien heb je die in huis?  :)

6

ik heb gewoon klopslagroom in huis!

Carpe diem!

7

opklop slagroom, of zo'n zakje poederslagroom?
in gebruik altijd die pakjes room, die je op kunt kloppen tot slagroom, en dan een zakje klopfix erin om de slagroom stevig te houden.
Dat trekt niet in je biscuit hoor!

En inderdaad lekker met vruchtjes!! Krijg je vandaag nog meer verjaarsvisite?? Had je vrijdag al lekker gevierd? Hoe vonden ze je taart??

Tijdens versiering maken wel je taart in koelkast zetten hè? En daarna foto showen!!

Groetjes, Dorothea.

8

Dot schreef:

opklop slagroom, of zo'n zakje poederslagroom?
in gebruik altijd die pakjes room, die je op kunt kloppen tot slagroom, en dan een zakje klopfix erin om de slagroom stevig te houden.
Dat trekt niet in je biscuit hoor!

En inderdaad lekker met vruchtjes!! Krijg je vandaag nog meer verjaarsvisite?? Had je vrijdag al lekker gevierd? Hoe vonden ze je taart??

Tijdens versiering maken wel je taart in koelkast zetten hè? En daarna foto showen!!

Het is gelukt! Bedankt voor alle reacties.
De versite vond het prachtig en vooral heerlijk!
Morgen trakteer ik op het werk dus heb ik nog een klein taartje gemaakt.
ja! ik ga hem erop zetten :)

Carpe diem!