1 Laatst bewerkt door krizzie (01-06-2012 14:56)

Onderwerp: kleinste formaat print

Hoi!

Ik heb een aanvraag voor 200 petit fours, waarbij het bedrijfslogo op moet komen te staan.
Nu zijn het kleine petit fours:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/547312_227552654029665_100003247962356_399953_440971602_n.jpg

het chocolaatje wat erop zit is nog geen cm.
Is er evt. de mogelijkheid om printjes te maken van ongeveer 1 tot 1,5 cm in het vierkant?
Ik ben me eerst even aan het orienteren, dus dit is nog geen aanvraag. Vandaar dat het in decoreren staat.

2

Re: kleinste formaat print

ja hoor, als je het logo hebt kun je het zo klein maken als je zelf wilt.
uit laten printen en je moet ze zelf uitknippen...

3

Bij 1 - 1,5 cm kan je heeeeeel veel logo's op een A4 kwijt (wel een klusje om te knippen ;))

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

aha, dus als ik zelf een a4 ontwerp, is dus alles mogelijk. Klinkt logisch ja.
nu nog willen knippen, haha!

txs!
nog een klein practisch vraagje: mag ik weten wat jullie vragen voor zo'n printje. als ik kijk bij deleukstetaartenprints, zie ik 5,5 tot 6,5 euro. Toch zie ik dat jullie verzoekjes bij elkaar doen. Is het dan zo goedkoper om dat via t forum te doen?

5

ongeveer hetzelfde.. meestal rond de 5,- ex verzendkosten.
alleen kan het even nu niet bij mij ;)
succes!
zou wel vierkante of rechthoekjes logo's nemen dan hoor! rondjes zo klein zijn niet te knippen...

6

txs Chantal!  Het worden zowieso vierkantjes.

Ik zat te denken aan 1,5 bij 1,5 cm, schuin op de slagroom gezet.

7

De prijs hangt af van of je ouwel, frosty of icing neemt.
Ouwel is minder mooi vind ik. Frosty of icing geven een mooier resultaat.
Rechte afbeelding is handiger omdat je die met een snijapparaat kunt snijden en dat gaat natuurlijk veel sneller  :Y

Verdwalen in zoetigheid

8

@ Boska,

Ik had inderdaad Frosty of icing in de planning.
nog een vraag:
De petit fours worden ook de dag erna gegeten. Wat zou ik dan het beste kunnen kiezen, frosty of icing? Of moet de klant beter de plaatjes er de volgende dag zelf op zetten? Ze worden namelijk op slagroom geplakt. Tenzij iemand een beter idee heeft?
O, helder idee! kan ik het ook tegen botercreme oid aanplakken?
Wat raden jullie aan om vetplekken/smelten te voorkomen?

txs!

9 Laatst bewerkt door Boska (04-06-2012 07:07)

Slagroom moet in de koelkast en vanwege de vochtigheid in de koelkast en het vocht in de slagroom zou ik ze persoonlijk niet op slagroom plakken. Maar misschien zijn er anderen die er wel goede ervaring mee hebben.
Op bc kan het prima en met frosty/icing zal je geen vetplekken hebben.
Frosty of icing maakt in het gebruik niet uit. Icing is iets dikker en smaakt wat zoeter (vind ik).
Als je helemaal geen risico wilt nemen laat je de klant de (uiteraard voorgesneden) logo's er zelf op leggen.
Let er overigens wel op dat je snijdt met de plastic folie er nog op, want anders snijd je de print snel kapot. Met needle tool of een speld krijg je de folie makkelijk los.

Verdwalen in zoetigheid

10

Boska,

dat is nou informatie waarop ik zat te wachten! Super bedankt! twee supertips waarmee ik vooruit kan!

txs!

11

krizzie schreef:

Boska,

dat is nou informatie waarop ik zat te wachten! Super bedankt! twee supertips waarmee ik vooruit kan!

txs!

:) Graag gedaan.
Nog iets, De uitgesneden logo's wel goed in plastic verpakken anders drogen ze uit.
Ik doe altijd een grote lap plastic folie, leg er een rijtje op, folie er overheen zigzaggen, volgende rijtje, weer folie enz. Zo plakken ze niet aan elkaar.
Daarna het hele stapeltje nogmaals in de plastic.

Verdwalen in zoetigheid