1

Onderwerp: Kettingtaart nr. 24

Twee weken geleden ben ik gezellig op de thee geweest bij Chantelle.
Omdat er niet genoeg aanmedling bij ons in de regio waren, hebben we voor elkaar gebakken.

De taart van Chantelle viel thuis in goede aarde. Onze oudste dochter is blij met een tasje van fondant dat ze bij haar startende verzameling van fondant creaties kan zetten en onze oudste zoon wilde het liefst de hele taart in z'n eentje opeten ;)

Ik had voor Chantelle gemaakt:
http://www.created-by-heart.nl/media/b_66.jpg?refkey=23405_4fc6140c14bf97.28701646
Gevuld met mangomousse en mascarpone. Afgesmeerd met roseccobc.

Ik ben drie keer opnieuw begonnen met de schoen en ben niet tevreden... Tips anyone?

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

2

Re: Kettingtaart nr. 24

Ik heb geen tips, jij hebt meer verstand van hakken dan ik  ;)  :+  :D

Ziet er heel leuk uit zo!

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Wow, heel chique! :thumb:

Ik heb niets op te merken aan die hak schoen, ik vind 'm tof!

I Heart Cake

4

ja SUPER  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
grt Carla

5

Chique!!

6

He wat super leuk zeg.
Kan iemand mij uitleggen wat een kettingtaartje precies inhoud? Ik had het al geprobeerd op te zoeken, maar kon het niet goed vinden. Bedankt

Groetjes Yvon

7

yvoline schreef:

He wat super leuk zeg.
Kan iemand mij uitleggen wat een kettingtaartje precies inhoud? Ik had het al geprobeerd op te zoeken, maar kon het niet goed vinden. Bedankt

Een kettingtaartje is net als een kettingbrief: nummer 1 maakt een taartje voor nummer 2, nummer 2 maakt een taartje voor nummer 3 etc. Wat ik van 't forum begrepen heb, geef je jezelf op, en dan wordt er een ketting opgesteld (zo hoef je niet van groningen naar maastricht te rijden om je taartje te brengen :lol: Leer je meteen medebaksters uit de buurt kennen :)

Als ik wat meer ervaren ben, wil ik ook wel een keer meedoen hihi:)

Ohja, voor ik 't vergeet: Ik vind je taart erg mooi en ik zou niet weten wat er met 't schoentje zou moeten zijn  :) Ik vind vooral de kleine schildering een mooi detail :)