1

Onderwerp: Wie ooo wie

kan mij helpen aan howto`s van bekende figuren van tv. Bumba heb ik inmiddels wel kunnen vinden. Maar bijv dikkie dik?  Teletubbies?

Alvast bedankt..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Wie ooo wie

Op picasaweb staan heel veel taartboeken en -tijdschriften, ook wel met bekende figuren erin. Maar omdat het hier vooral om Spaanstalige lectuur gaat vind je er de echte Hollandse TV-helden dus niet...
Kijk even in dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=18007

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Hier staan kleurplaten van tv-figuurtjes die tegenwoordig op tv komen. Hopelijk heb je hier wat aan :S

4

Ik zoek meer de geboetseerde figuren.

Ik heb winnie en poo al. Ik ga bumba en spongebob en nijntje proberen te maken. Maar een howtoo van spongebob en nijntje zijn zeer welkom.

En dan zoek ik nog 1 kinderfiguur die hier tussen past. HELP???????

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Inmiddels is mijn lijstje veranderd ;) In plop, nijntje, bumba en bob de bouwer.

Miss kan iemand me helpen met een how to of zijn jullie maar zo begonnen met boetseren?

6

Hoi Jolanda, eerlijk gezegd zijn er weinig how-to's te vinden hoor van dit soort figuurtjes, of beter gezegd niet dus ;)
Wat iedereen hier doet is gewoon goed kijken naar het figuurtjes en zorgen dat je ergens een basisopbouw how-to vindt, dus eerst beentjes etc etc en dan aanpassen aanhet figuurtje zelf inderdaad met een plaatje.
Nijntje is overigens niet zo moeilijk hoor, je kunt de oortjes er ook aanplakken als je in 1x het hoofdje maken te moeilijk vind.
En ja ik vrees dat we allemaal zo boetseren (behalve Wendy misschien ;) ) van trial and error ;), oftewel veel dingen zijn op de herhaling :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"