1

Onderwerp: keuken-nitwit gyt

mensen vinden het maar raar: mijn ventje kookt quasi altijd, en plots heb ik me op het cupcakes, cake pops en recent macarons maken gegooid... En dat voor iemand die gekend is als 'niet-dessert-minded'  ;)

ik heb een eenvoudigere verklaring voor mijn cupcake-fun: mijn drie kids spelen graag met playdoh, maar ik vind dat zo'n rommel om op te ruimen. Dus bak ik cupcakes, en versier ik die met hen: ik moet niet tegen al die playdoh-figuurtjes aankijken op de kast, ik eindig niet met 20 potjes met bruine playdoh, en ik mag regelmatig naar leuke winkels als Alice Délice om me uit te leven... En intussen vind ik het allemaal zo leuk, dat ik dus regelmatig een bak-dagje inplan als de kids er niet zijn.
Wie het allemaal mag opeten? Mijn collega's zijn mijn gewillige proefkonijnen  :D

Ben hier terecht gekomen via een link die ik kreeg van Nathalie van Nathalie's taarten (een vroegere kotvriendin, die de mooiste taarten maakt in mijn ogen, en mij op deze weg zette).

2

Re: keuken-nitwit gyt

Welkom op dit heerlijke forum, gyt!
Je bent dus besmet met het bakvirus. :Y
Je kids en collega's boffen er maar mee. :thumb:

Heel veel taartplezier gewenst.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

hey wat leuk dat je je hier hebt aangemeld... (toevallig dat ik hier keek en mijn naam zag)...
we gaan zeker nog eens samen in elkaar flansen! En samen shoppen! 
Digitale knuf uit Nederland! En die macarons... die zagen er weer heerlijk uit!

4

aha hier sè, de schuldige!!! Wist niet dat jij hier mod was?
Maar vandaar dat jij dat topic zo snel voor me vond natuurlijk.
Ze zijn écht heel lekker, en zo simpel te maken.
Enkel nog wat spelen met vullingen, want Jim is niet zo gek van die botercrème-vulling.

Moest ik nu er achter komen hoe ik hier foto's plaats: ik zou je huwende kippen hier ook zetten (als je die hier niet al ergens zette  ;) )