1

Onderwerp: w&p stapel en mep taart

Hallo,

ik zet ze gewoon alle2 hier neer, de taartjes. Heb een stapel en meptaart gemaakt voor een knulletje dat 1 jaar wordt vandaag! Graag met een kritische blik naar kijken. het is mijn eerste taart, die een wildvreemde bij me besteld heeft! Dus heb er nogal wat stress en dromen over gehad...of eigenlijk eerder nachtmerries (verdwenen taarten, uitelkaar gevallen taarten, meptaarten die in geleitaarten waren veranderd en uitzakten...verzin het maar) Dus kritische ogen en feedback is van harte welkom!

gr. Cat

http://2.bp.blogspot.com/-MTTTlIs-4F0/T8Cdv7x_5lI/AAAAAAAAAgQ/fCvYvhs1oX8/s1600/100_8132.JPG
http://3.bp.blogspot.com/-39YXEK_Roho/T8CdzHqFeWI/AAAAAAAAAgY/340EZVpS9Nw/s1600/100_8138.JPG

bakthuys.blogspot.com

2

Re: w&p stapel en mep taart

wat een lief taartje, geen kritiek

3

Het enige puntje van kritiek dat ik zou kunnen geven is, dat het taartkartonnetje van het meptaartje wat vetvlekken heeft. Misschien was een passend kartonnetje mooier geweest. Of even een nieuw kartonnetje eronder. Maar eigenlijk kan ik alleen maar zeggen: Ik vind je taarten prachtig. Hele mooie, frisse kleuren ook.

4

anja66 schreef:

Het enige puntje van kritiek dat ik zou kunnen geven is, dat het taartkartonnetje van het meptaartje wat vetvlekken heeft. Misschien was een passend kartonnetje mooier geweest. Of even een nieuw kartonnetje eronder. Maar eigenlijk kan ik alleen maar zeggen: Ik vind je taarten prachtig. Hele mooie, frisse kleuren ook.

dank je wel voor de tip! heb je tips voor het overhevelen van de taart? want ik vind 't ontzettend lastig om dat te doen, als de bollen er al aan zitten...al heb ik t'antwoord misschien al ;-) namelijk vóór de bolletjes erop gaan, overhevelen...blij te horen dat jullie het mooi vinden! de koper vond het ook mooi, die willen voor 17 juni een dooptaart :) dus ik ben in m'n nopjes! :D!

bakthuys.blogspot.com

5

Nee, geen tips voor het overhevelen. Zou inderdaad zoals je zelf al zegt overhevelen voordat de bollenrand eromheen gaat, maar misschien weet iemand anders een andere oplossing.