Onderwerp: help, heb het idee dat er nog iets aan ontbreekt.
ik heb deze taart gemaakt maar vind hem nog erg simpel en vind hem nog niet af maar weet niet wat ik er aan kan doen.
heeft iemand een idee?
alvast bedankt voor de hulp
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help, heb het idee dat er nog iets aan ontbreekt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb deze taart gemaakt maar vind hem nog erg simpel en vind hem nog niet af maar weet niet wat ik er aan kan doen.
heeft iemand een idee?
alvast bedankt voor de hulp
je kan er een tattoo op maken met de naam maar verder zou ik er niet te veel meer aan doen
ik heb er nu dit van gemaakt.
ik vind de tattoo erbij erg leuk. Je moet nog wel ff smootheren hoor! Nu is het net of er in de broek is gepoept Of is dat de bedoeling, dan heb ik niks gezegd
verder gewoon zo laten! Is prima zo!
het is niet de bedoeling als of het lijkt of ze in der broek heeft gepoept maar ik krijg het niet beter, de fondant begint namelijk al iets te schreuren, dus moet het denk ik zo laten maar ik ga kijken of ik er nog iets aan gedaan krijg. bedankt voor de reactie en tip.
en, is het nog gelukt? ach en anders is het broekje wat uitgelubberd, dat gebeurd in het echt toch ook wel eens? Dus dan is het een waarheidgetrouw-broekje! Je hebt je best gedaan toch en met dit warme weer, pffff valt het voor niemand mee om iets goed te krijgen.
nee is niet verder gelukt met het broekje, maar de ontvanger vond hem mooi. dus dan ben ik ook tevreden.
en hij smaakte ook nog eens goed en dat is het belangrijkste.
groetjes angelique
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help, heb het idee dat er nog iets aan ontbreekt.