1

Onderwerp: Welke vulling als t 25 graden is en de koelkast is te klein voor taart

Mijn zoontje wordt 1 jaar zondag. Ik wil vandaag t biscuit bakken, vullen en bekleden (30x30 vierkant). Morgen decoreren. Maar mijn vriezer is helemaal te klein om m in te doen, ligt ook vol trouwens... En de koelkast is ook niet echt mogelijk. Wat adviseren jullie? Kan ik m met iets vullen dat goed blijft buiten de koelkast en ook nog bij deze zomerse temperaturen?

Alvast bedankt!!
Marcella

2

Re: Welke vulling als t 25 graden is en de koelkast is te klein voor taart

Poe he dat is nog eens een uitdaging!
Als vulling kan je dan het beste botercreme en/of jam doen. Maar ook voor deze vullingen geldt: op een koele pek weg zetten!
Dus ik zou het koelste plekje in huis opzoeken (waar het zeker geen 25 graden is! en daar je taart neer zetten.....
Heb je geen koeltas? met koelellementen?
Ook je marsepein of fondant zal dit warme weer niet echt leuk gaan vinden...
Heel veel succes met je taart!!

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

In de koelkast bij de buurvrouw????

4 Laatst bewerkt door celliepellie (25-05-2012 08:36)

Bedankt voor t meedenken!!!! Zie t ook nog niet erg zitten. Maar z'n 1e verjaardag moet toch wel met een taart van mama gevierd worden! Ik ga zo maar ff naar de blokker kijken of ze zo'n elektrische koelbox hebben. Nogmaals bedankt voor t meedenken!

5

Doos met piepschuim en koelelementen!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Oh dat was ook nog een goed idee. Maar heb met de buurvrouw een deal gesloten. Haar koelkastinhoud in mijn net aangeschafte elektrische koelbox, mijn taart in haar koelkast! :-)

7

Dat is nog eens een goede deal slim opgelost

zoon met alergie voor koemelk en soya