1

Onderwerp: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Wil vandaag nog eiwitpoeder kopen, omdat ik vanavond flink wil gaan oefenen met het spuiten.
Heeft er iemand adresjes voor me in Amsterdam waar ik die kan kopen?

2

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Waarom bel je niet gewoon een bakker en vraag of een zakje eiwitpoeder kan kopen...

3

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

nnicole1234 schreef:

Waarom bel je niet gewoon een bakker en vraag of een zakje eiwitpoeder kan kopen...

Heb dat bij een aantal bakkers geprobeerd.
Of ze zijn er niet bekend mee (:S ) of ze verkopen het niet.

4

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

oh...dat is jammer

5

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Ja, de meeste bakkers gebruiken die pakken gepasturiseerd eiwit.
Maar vanuit Amsterdam zit je toch zo in Rotterdam? Dan haal je het toch effies bij Planet cake? Of denk ik te simpel. :)

6

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Dan kan je het toch net zo goed bij de webshop bestellen... Ben je net zo veel kwijt als wanneer je een treinkaartje of benzine moet betalen. Hoewel, het is natuurlijk wel leuk om in zo'n winkel rond te kunnen neuzen!

Gr eef

7

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

nnicole1234 schreef:

oh...dat is jammer

Probeer het morgen gewoon weer.
Heb begrepen dat ik beter bij banketbakkers kan zoeken.

8

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

wendy schreef:

Ja, de meeste bakkers gebruiken die pakken gepasturiseerd eiwit.
Maar vanuit Amsterdam zit je toch zo in Rotterdam? Dan haal je het toch effies bij Planet cake? Of denk ik te simpel. :)

Vrees van wel haha.
Rotterdam is toch wel een eindje verderop hoor en al helemaal als je geen vervoer hebt..:(

9

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Evelien schreef:

Dan kan je het toch net zo goed bij de webshop bestellen... Ben je net zo veel kwijt als wanneer je een treinkaartje of benzine moet betalen. Hoewel, het is natuurlijk wel leuk om in zo'n winkel rond te kunnen neuzen!

Gr eef

Nou denk dat je met een treinkaartje wel meer kwijt bent dan als je het bij de webshop zou bestellen.
Maar goed, dat is ook geen optie omdat ik in het weekeind klaar met het spuiten wil zijn en met de betaling en verzendtijd haal ik dat nooit als ik het via de webshop zou bestellen.

10

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Hoi,

Je hebt toch al een bestelling lopen? Dan kan het daar nog prima bij hoor, we hebben je betaling nog niet binnen, maar stel dat je dat morgen voor elkaar krijgt om te betalen en mij een bewijs kan sturen, dan kan het nog weg vrijdag (morgen), dan heb je het zaterdag al in huis.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

11

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

HAHAHA, je kan wel zien dat ik verslaafd ben aan mijn auto. Ik kar gewoon overal heen. En voor taarten is het mij niet snel te ver hoor.:) Valt het binnen de randstad dan vind ik het dichtbij. ;) :D Nou zit ik ook wel lekker centraal overal tussenin.
Maare, nou niet denken dat ik vies ben van de webshop, ik heb vanmorgen ook weer een bestelling geplaatst, dusse, ik kan het ook niet laten om die leuke spullen aan te schaffen hoor. :)

12

Re: Eiwitpoeder adresje in Amsterdam?

Maar als die bakkers wel gepasteuriseerd eiwit hebben kan je dat toch ook gebruiken? Zeker als je er toch meteen mee aan de slag wilt.

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.