Onderwerp: na tig rozen,eindelijk een roos waarover ik tevrede ben
gisteravond ff zitten freubel en eindelijk voor de eerste x blij met deze roos.
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » na tig rozen,eindelijk een roos waarover ik tevrede ben
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gisteravond ff zitten freubel en eindelijk voor de eerste x blij met deze roos.
taartgroetjes Carla
hij is mooi!!
Mooi ! ! ! 
Ja die rozen ik herken mijzelf in het verhaal!!!Al zoooooooveel geprobeerd....het is jou gelukt,hij is prachtig....ik ga ook volhouden en door oefenen... 
Inderdaad; de aanhouder wint!
Oooh mooi hoor... dan kan je met recht blij mee zijn.
prachtig!!!!
Ik ruik m bijna, zo echt is ie!!
Zooooooo mooi, de blaadjes, de twee kleuren; dit ga ik als voorbeeld nemen als ik weer 's roosjes moet maken. Dan maar hopen, dat die van mij net zo mooi wordt als die van jou. Dus als je nog tips voor me hebt, graag!
leuk ik reuk um bijna
,voel me weer helemaal trots door jullie reaktie´s , en Erna als jij um als voorbeeld neemt,groei ik helemaal
tnx meiden groetjes Carla
heel mooi geworden

Wauw ,wat mooi!!Lijkt wel een echte roos!!Zijn dat allemaal aparte blaadjes uitgestoken ?
Mooi !!
Die is waanzinnig mooi geworden zeg !
Super ! 
oo weer zo'n mooie....heb je nog tips voor ons die het niet zo mooi lukt? hahahahha
ja fran,iedere x 1 blaadje en tips Maartje,jij bent zooo goed
,heel veel oeffenen en kijken voor voor jezelf de beste methode is,heb er al tig gemaakt en dat was 't dan net NIET en ook een heleboel richting container en wat ik wel gemerkt heb,wat voor soort fondant-gumpaste gebruik je,dat vind ik ook zo persoonlijk,de één zweert met met dit en de ander met dat,dus dat is ook uitzoeken wat bij jouw het fijnste werkt,ik hoop dat jullie er iets mee kunnen,anders hoor ik het wel.
grt Carla
O bedankt....maar dat is niet zo hoor..hahaahah
maar met welke cutter maak jij je blaadjes? ik kan maar geen goede vinden.....deze roos is zoooooo mooi.
Maartje
hoi,
helemaal niet verkeerd hoor,
je kan meer letten op de buitenste blaadjes, die moeten meer op dezelfde hoogte ziten als de binnenste....
nu steekt de binnenkant hoger uit dan de buitenrand, en dat klopt niet helemaal.
kijk eens goed naar een echte open roos
mpbart
dank je wel voor je tip
,alles is welkom , ga er op letten groetjes Carla
Mooi hoor, hoe heb je hem gemaakt? Leuke how-to misschien? Of is die er al. 
ik vind het een hele mooie roos,
hoop dit ooit ook te kunnen maken
Hij is prachtig Carla

mooi!
Hij is ontzettend mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » na tig rozen,eindelijk een roos waarover ik tevrede ben