1

Onderwerp: Welk geweer

Ik weet echt niet in welke categorie het moet dus dacht taart decoratie algemeen klinkt goed.

Ik hoor allemaal super goede verhalen over de sugar gun, maar taarten is een aardig dure hobby voor een studentje en ik heb al een cookiegun met allemaal losse schijven erbij enzo. Zou ik die ook kunnen gebruiken voor fondant/marsepein?? Iemand hier ervaring mee?

2

Re: Welk geweer

Ik weet niet of een cookiegun geschikt is voor marsepein of fondant. Lijkt me niet dat hij dat stevige aan kan. Maar je kunt het toch proberen. Uiteraard niet te hard doorduwen als het niet lukt.

Je hebt ook de claygun, die is wel geschikt, maar werkt niet zo fijn als de sugargun!
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=09216

Liefs, Zanoni

3

hmm ik ga het binnenkort wel een keer proberen we zien wel...niet geschoten is altijd mis, toch? (pun unintended)

4

Ik heb bij bakwinkelsite via marktplaats zo´n sugargun gekocht. Kosten waren 9,95. Vind ik nogal meevallen. Zitten een heleboel verschillende schijfjes bij.

Succes!

5

Dat valt idd wel mee , maar alles valt wel mee en als ik dan na mijn shopping spree het totaal bedrag zie is dit vaak toch wel boven de 50€  :lol:  :lol: en weet ik niet in hoeverre ik een Sugar Gun daadwerkelijk zou gebruiken....aangezien ik mijn cookiegun ook nooit gebruik XD. Daarnaast hoor ik eind v/d maand of ik een anti-kraak appartementje toegewezen krijg en moet ik proberen niet al mijn centjes aan taarten uit te geven  :o :o

6

Toen ik pas begon met bakken had ik al een cookiegun. Ik dacht ook...laat ik die eens voor de marsepein proberen.... Toen zei de gun 'knak'! Ik drukte dus wel te hard door  :s  Deze gun is dus alleen geschikt voor deeg en bv slagroom en bc..

7

SuuzX schreef:

Dat valt idd wel mee , maar alles valt wel mee en als ik dan na mijn shopping spree het totaal bedrag zie is dit vaak toch wel boven de 50€  :lol:  :lol: en weet ik niet in hoeverre ik een Sugar Gun daadwerkelijk zou gebruiken....aangezien ik mijn cookiegun ook nooit gebruik XD. Daarnaast hoor ik eind v/d maand of ik een anti-kraak appartementje toegewezen krijg en moet ik proberen niet al mijn centjes aan taarten uit te geven  :o :o

als je de gun eenmaal hebt dan gebruik je hem heel veel :Y

Liefs, Zanoni

8

Met mijn cookiegun (van cook and co) gaat het iig niet.. Dan krijg je er of niets uit, of hij knalt uit elkaar (als je heel hard knijpt..) ook dikke icing kan niet helaas :(

9

Das niet zo mooi... nee idd.

Was vanmorgen in Leiden in de Kitchen Art en daar hadden ze er nog eentje dus heb toch maar de sugar gun gekocht, vind het ook zonde als mijn cookie gun de geest geeft .