Onderwerp: Mijn beginners parade
Begin dit jaar heb ik een workshop gedaan met mijn zussen, toen voor mijn verjaardag van mijn ene zus een "startpakket" taarten maken gekregen en nu lekker bezig...! Nog niet perfect en nog veel te leren maar vind het heel leuk! Doe hier veel inspiratie op.
Workshop taart, rood met "diamanten", camees en parels

Taart voor mijn neefje z'n 12e verjaardag, voor het eerst met fondant gewerkt, veel scheurtjes :-(

Maar hij viel wel in de smaak!
Nu taart gemaakt voor mijn nichtje die binnenkort 6 wordt, gevuld met banketbakkersroom en botercreme met aardbeien tova er door (ook mee afgesmeerd). Ben er tevreden mee!

Nog paas cupcakes gemaakt met m'n neefje (chocolade en hazelnoot muffins, botercreme, marsepein, fondant :-)

En een test piraatje omdat m'n zus piraten thema wil voor m'n neefje z'n verjaardag (3jaar :-)
Ik hoor graag wat jullie er van vinden!
Toevoeging 27-5-2012
Mijn zus is morgen jarig dus een klein taartje gemaakt, gevuld met bbr en aardbeienjam, afgesmeerd met vanille bc.
Het biscuit was een btje scheef en toen ging het snijden ook nog fout dus ik zag het even niet zitten, maar hij is toch aardig gelukt (met dit warme weer!).

Nog een vraagje, ik heb deze roller gekocht maar ik kreeg het niet mooi dus heb het opgegeven, iemand tips?
Bedankt!!!