1

Onderwerp: puzzelplaatje

voor mijn dochters verjaardag moet ik dora puzzelen.
Nou gaan wij de week voor haar verjaardag op vakantie. Ik wil dus aankomende week het plaatje gaan puzzelen.

Nou heb ik laatst een workshop puzzelen bij wendy gedaan, zij vertelde dat je het ruim van te voren kan maken, maar dat je het op een gegeven moment niet meer kon eten, geloof ik.

Als ik het nou van de week maak kan ik het dan beter in de vriezer leggen? Kan je het dan zo'n twee weken later nog wel eten of ook niet?

2

Re: puzzelplaatje

Ik zou het inderdaad in de vriezer leggen , wel afgedekt met huishoudfolie . Zorg er voor dat de huishoudfolie je puzzelplaatje niet raakt want dan krijg je glimmende plekken die niet meer weggaan .

Het puzzelplaatje direkt vanuit de vriezer op je taart leggen , dat gaat heel makkelijk .  Je zal zien dat het plaatje ontzettend gaat glimmen maar dat trekt weer weg . Dit komt door het temperatuurverschil .

Succes !

Carpe Diem !

3 Laatst bewerkt door Bommeltje (20-05-2012 10:23)

Re: puzzelplaatje

Als je het plaatje eerst even 10 min. zonder folie in de vriezer legt, kun je hem daarna prima gewoon in wikkelen in folie, het is dan helemaal niet erg dat het folie het plaatje raakt, doordat het bevroren is blijven er geen vlekken achter.
Bij het ontdooien meteen folie verwijderen en dan op de taart leggen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!