Onderwerp: hoelang van te voren uit de koelkast voor aansnijden
Ik adviseer mn klanten altijd de taart met bavaroise een uur van te voren uit de koeling te halen omdat ik t biscuit anders droog vind. klopt dit??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang van te voren uit de koelkast voor aansnijden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik adviseer mn klanten altijd de taart met bavaroise een uur van te voren uit de koeling te halen omdat ik t biscuit anders droog vind. klopt dit??
Bavaroise zou k niet n uur op temperatuur laten komen maar vanuit de koeling eten ivm houdbaarheid
Ik zeg bij slagroom(achtige) vullingen, dus ook bavaroise om hem ongeveer een half uurtje van te voren uit de koeling te halen, dan is ie niet koelkast koud, maar loop je ook geen risico met je vulling.
Al denk ik dat het binnen een half uur - uurtje nog niet zo'n vaart loopt, mits ie na het aansnijden wel weer terug gaat in de koeling. Maar ik ga er vanuit dat men het half uurtje al wel met een korrel zout neemt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang van te voren uit de koelkast voor aansnijden