Onderwerp: trouwen in het paars en zwart
Voor een bruiloft vandaag;
een taart in de kleuren van de kleding; paars, zwart en off white. De ' bloem' zat ook op de jurk van de bruid

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » trouwen in het paars en zwart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een bruiloft vandaag;
een taart in de kleuren van de kleding; paars, zwart en off white. De ' bloem' zat ook op de jurk van de bruid

Prachtig!
(terwijl ik niet echt van combi zwart/paars hou
)
Maar echt heel mooi, ook zeker de bloem!
Ik vind de taart supermooi en de bloem is echt geweldig! Hoe heb je die gemaakt?!
Echt heel strak 
Hele mooie, strakke, chique taart!
Ik vind het een prachtige taart, alleen 1 min puntje, de namen had ik niet zo gemaakt op een print.
Ik vind het een prachtige taart, alleen 1 min puntje, de namen had ik niet zo gemaakt op een print.
Dit heb ik gedaan , zodat ik hetzelfde was als op de trouwkaart, die verder kaal en strak was, met enkel de namen in deze kleur en letter. Was dus ook de wens van het paar.
prachtig en die bloem is gaaf hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag
groetjes Danielle
Toppie, vooral de bloem.
Ik vind um errug mooi!!! 
prachtig en die bloem is gaaf hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag
groetjes Danielle
Die bloem is eigenlijk heel simpel;
Ik heb uit 2 kleuren gumpaste meerdere blaadjes uitgestoken. Deze blaadjes heb ik allemaal een ' stikselrandje' gegeven met een radertooltje (?).
In een schaaltje heb ik de blaadjes in bloemvorm op elkaar geplakt in verschillende lagen ( tussen elke laag kun je hier en daar een stukje keukenpapier leggen om het blad een beetje omhoog te houden). Vervolgens laten drogen. In het midden een strik gemaakt en parels gelegd.
Als de bloem droog is kan hij tegen de taart. vervolgens heb ik nog een aantal blaadjes uitgestoken die achter de bloem komen terwijl ze nog niet hard zijn ( tussen de taart en de bloem) om het een beetje op te vullen
Hoop dat het duidelijk is.
heel mooi
Wat een prachtige bloem, en bedankt voor je uitleg. Vind je het goed als ik hem opsla?
Wat een prachtige bloem, en bedankt voor je uitleg. Vind je het goed als ik hem opsla?
Geen dank en natuurlijk mag je hem opslaan! 
Mooie paarse kleur!Welke heb je gebruikt? Ik heb volgende maand een paars met witte bruidstaart 
Mooi die kleurencombi!! Dat wil ik ook eens zo combineren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » trouwen in het paars en zwart