Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn mini stapeltje (wat een gepriegel is dat..)
Pagina's 1
maar 11cm?? echt waar? welke vormen heb je dan gebruikt? Je stapeltaart ziet er wel heel leuk uit 
Ziet er heel mooi uit. Ik heb ook laatst een springvorm gekocht van 16 cm ömdat we maar met zn vieren zijn, en anders blijft er altijd zoveel over. Wel een keer leuk om er een stapeltaart van te maken. Leuk idee.
maar 11cm?? echt waar? welke vormen heb je dan gebruikt? Je stapeltaart ziet er wel heel leuk uit
er is een bakblik waarin je deze stapel in 1 keer bakt (een bakblik met 4 van deze stapeltjes in 1) volgens mij moet je even kijken op de site van hipperdepip (of zoiets, iemand anders heeft de cake nl. voor mij gebakken).
Inderdaad een gepriegel, maar hij is super leuk.
Leuk zijn ze he
deze is ook leuk geworden, lekker fleurig!
Mooie ministapel en die kleur prachtig.
Het is een gepriegel maar vind het wel erg leuk om te maken.
maar wel erg leuk geworden
en ik vind dat gepriegel juist heerlijk en inderdaad te koop bij hipperdepip taartdisign
grt Carla
hoe moet je zoiets nou bekleden?
prachtig gedaan
hoe moet je zoiets nou bekleden?
prachtig gedaan
ik heb het laag voor laag gedaan (vandaar dat gepriegel), volgende keer ga ik toch proberen het geheel in 1 keer te bekleden.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn mini stapeltje (wat een gepriegel is dat..)