Onderwerp: Combinatie met sinaasappelbavarois?
Ik heb pas de bloedsinaasappel bavarois gekocht, om eens uit te proberen. Welke vulling combinatie zouden jullie hiermee maken?
Ben erg benieuwd naar jullie tips, alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Combinatie met sinaasappelbavarois?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb pas de bloedsinaasappel bavarois gekocht, om eens uit te proberen. Welke vulling combinatie zouden jullie hiermee maken?
Ben erg benieuwd naar jullie tips, alvast bedankt!
ganache,iets wat is zoeter en sinaas maak lekker fries
Ok, aan ganache had ik dus niet gedacht, thanks! Iemand nog meer ideeën?
Ik ga morgen eerst maar eens de sinaasappelbavaroise maken, en proeven, want ik ben bang dat het met ganache toch te zoet gaat worden. Jammer dat niet meer mensen een idee hebben. Ik denk dat sinaasappelbavarois niet zo veel voorkomt, toch ga ik het maar proberen....
Ik gebruik sinaasappelbavarois graag in combinatie met chocoladebiscuit, chocolademousse, ganache van pure chocolade en orangecurd...heerlijk!
En als je het extra speciaal wil maken: wat cointreau over je cake druppelen (niet teveel, anders wordt het klef) is een aanrader!
Nu hou ik zelf absoluut niet van dingen die naar sinaasappel smaken (behalve een sinaasappel dan) maar ik hoor heel vaak dat het samen met chocolade een goeie combi vormt. Waarom doe je er niet een dun laagje knapperige chocolade tussen? Gewoon choco smelten en op je taart gieten en laten stollen...
Dank Paula en Monique, het gaat toch iets met chocolade worden
Of met speculaas?
Speculaaskruiden door het biscuitbeslag en dan stukjes speculaas op de sinaasappelbavarois. Misschien niet helemaal het juiste seizoen maar we heeeeel lekker!
Of met speculaas?
Speculaaskruiden door het biscuitbeslag en dan stukjes speculaas op de sinaasappelbavarois. Misschien niet helemaal het juiste seizoenmaar we heeeeel lekker!
Als de smaak sinaasappelbavarois me bevalt, ga ik jouw idee zeker onthouden in het najaar! Klinkt goed! Thanks!
Miss Pebble schreef:Of met speculaas?
Speculaaskruiden door het biscuitbeslag en dan stukjes speculaas op de sinaasappelbavarois. Misschien niet helemaal het juiste seizoenmaar we heeeeel lekker!
Als de smaak sinaasappelbavarois me bevalt, ga ik jouw idee zeker onthouden in het najaar! Klinkt goed! Thanks!
Maar dan natuurlijk met kruidnoten
joyvin schreef:Miss Pebble schreef:Of met speculaas?
Maar dan natuurlijk met kruidnoten
I.d met iets kruidigs of bitters.
Speculoosbotercreme met chocolade stukjes.
Of met een chocolade mouse.. Jummie!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Combinatie met sinaasappelbavarois?