Re: Taarten update :-)
Hier was ik toch wel even helemaal stil van en zelfs een traanje..... Dank jullie wel voor alle lieve, troostende en opbeurende woorden, voor het verlies van oma en voor mezelf, en voor onze gemaakte taarten!! Deed me echt heel erg goed!!! Wat een kanjers zijn jullie toch zeg!
De vraag over het rechtopstaande girafje: ja inderdaad veel tylose in zijn pootjes, de voorpootjes zijn wat hoger dan de acherpoten en flink wijd geplaatst zodat ie goed in balans staat. Bovenin een stukje spaghetti wat je zo in zijn romp kunt steken, sponses eronder en gelijk zo laten drogen. Ging eigenlijk heel makkelijk (had ik niet verwacht hoor
), de volgende dag koppie erop en manen en staart en geschilderd (dat heeft Julio gedaan, die heeft de vaste hand hier zo ,) :-D) en klaar was het girafje! Groot sukses bij mijn 2-jarige nichtje, die wilde alle beestjes hebben en begon met het olifantje (op haar ijsje
). Ik werd ook uitermate beloond ervoor want ze ging over de telefoon alle dieren opnoemen... smelt, smelt en smelt
:-D
En ja voor de vragen over mijn verjaardag, ja ik was vorige week jarig (29e), 3 dagen na de crematie van mijn oma, was wel even een moeilijk moment dat oma niet belde....
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alle geschreven woorden, en tot de volgende keer!! Ik kijk nog steeds wel heel veel taart, ook al reageer ik niet zoveel meer!! Sukses allemaal met de creaties!!!