1

Onderwerp: *** Women only ***

Ik ben weer lekker bezig geweest, voornamelijk voor "vrouwen-aangelegenheden". Allereerst deze cakepops voor de meidenavond met mijn vriendinnen. Lekker roze; hoe "meidig" wil je het hebben?:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HT8XQNIW.jpg

En als we het over "vrouwenaangelegenheden" hebben, dan hoort moederdag daar natuurlijk ook bij. En zeggen rozen dan niet meer dan woorden?:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RGFQO33D.jpg

En deze waren lekker voor onszelf  :D , omdat ik nog een paar  cupcakejes van het bakken over had.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DEB7ZJAI.jpg

Bedankt voor het kijken!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: *** Women only ***

ohh wat leuk...met welke uitsteker heb je de groene bloemetjes gemaakt?

3

heel leuk!! hoe het je die rozen gemaakt? met een mould?

4

Wow, ik vind je cakepops super! Ga ik onthouden :Y

5

Zien er allemaal top uit :thumb:

6

Je cakepops zien er chique uit zeg, wauwie.... En de groene bloemen cupcakes vind ik ook al zo mooi, vooral de bloemen. Mooi gedaan hoor!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

LilT84 schreef:

met welke uitsteker heb je de groene bloemetjes gemaakt?

Dat is de Hydrangea-set van JEM.

rienneke schreef:

hoe het je die rozen gemaakt? met een mould?

Ja, de Roses 4 in 1 van Alphabet Moulds. Dat is een mould met rozen in 4 maten, heel mooi. Ik heb daarvan de grootste maat gebruikt.

8

leuk leuk leuk!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Heel mooi.
We vragen je het hemd van je lijf: welke reliefjes heb jij gebruikt bij je cupcakes?
Hoe is de uitdrukking: imitatie is het grootste compliment. Ik sla je cuppies op  :o

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

10

Peca schreef:

We vragen je het hemd van je lijf: welke reliefjes heb jij gebruikt bij je cupcakes?

Bij de rozencupcakes is dat de reliëfroller "ranken" en van de groene cupcakes reliëfroller "flower" (terwijl het lijnen zijn; ja, ik vind die benaming ook een beetje raar). Ik weet alleen niet meer van welk merk en bij welke webshop ik het heb gekocht.

Peca schreef:

Hoe is de uitdrukking: imitatie is het grootste compliment. Ik sla je cuppies op  :o

Vind ik alleen maar leuk, hoor; inderdaad een compliment, dank je wel!

11

vraagje welke uitstekers zijn die bloemen van de cakepops, ook een heel leuk idee.
:D

12

Prachtig!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

13

Hele mooie cuppies!

14

wat mooi allemaal :Y

15

Frutsel schreef:

vraagje welke uitstekers zijn die bloemen van de cakepops, ook een heel leuk idee.
:D

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. En Frutsel, dat is de SunflowerSugartart Multi Petal Press.

16

wat een schatjes allemaal Erna en die pops toppy  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

17

Mooie cakepops en chique cc's :thumb: !

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

18

Leuk allemaal, de pops zijn schattig en de wit met groene cc's helemaal top....... :thumb:

19

het ziet er allemaal prachtig uit. mag ik vragen hoe je de cupcakes met de rozen erop zo mooi bol hebt gekregen aan de bovenkant?

20

renata2 schreef:

het ziet er allemaal prachtig uit. mag ik vragen hoe je de cupcakes met de rozen erop zo mooi bol hebt gekregen aan de bovenkant?

Ik vul de baking cups met een spuitzak tot even wat meer dan 2/3 en de oven doet de rest. Wil je geen bolling, dan doe je minder (of de truc met de snijplank). Maar ik vind zelf met een bolle bovenkant mooier en gezelliger staan.

21

Schattig hoor, ik heb weer nieuwe inspiratie :Y

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

22

Erg leuk!