1

Onderwerp: Stokjes voor koekjes..

Mijn dochter wordt volgende week 4 en nu had ik in gedachten om van die koekjes op stokjes te maken, als tractatie. Helaas zijn ze in de webshop uitverkocht, maar misschien is er een goed alternatief?
Sate prikkers zijn waarschijnlijk te dun, of niet?

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra

2

Re: Stokjes voor koekjes..

bij de action heb je extra lange en dikke satestokjes, misschien is dat wat?

3

Maiskolfprikkers.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ik had van te voren al wel even gekeken met de zoekfunctie, daar zag ik inderdaad dat maiskolf prikkers gebruikt worden. Voor zover ik zag zijn die alleen bij de Sligro te koop, of niet? Ik heb namenlijk geen pasje daarvoor. Weet je toevallig ook of ze ergens anders ook te koop zijn?

En ik zal in iedergeval eens even bij de Action kijken.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sandra

5

Ik koop ze bij de Sligro.
Misschien kun je een pasje lenen of eens met iemand van het forum mee gaan die naar de Sligro gaat? In het laatste geval is het wel handig als je in je profiel vermeld van waar je bent :D
Je kan ook een oproepje in babbel na het bakken plaatsen met de vraag of je eens met iemand mee kan die bij jou in de buurt woont.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Ik vind de maisprikkers een beetje dik voor koekjes en gebruik extra dikke sate prikkers.
die doen het prima je moet ze wel inkorten en ik zou zeker de punt eraf helen i.v.m. prikken sommige kinderen eten heeeeeeel raar.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Hahaha, dat moeten we niet hebben hoor! Ik ga m'n profiel gelijk aanpassen, goed idee!

Groetjes,
Sandra

8

Mocht je niet een hele doos maiskolfprikkers willen

http://www.kikiboe.com/product_info.php … cts_id=242

;)