1

Onderwerp: dezelfde streetdancers maar toch net niet ... en fc barcelona

Nog 3 taartjes gemaakt dit weekend...naast een stapel, 20 cc's, een portal taart  :+

2 communicantjes die allebei streetdance deden en allebei dezelfde taart wilden maar nét tikkeltje anders. De papa zat te denken 'wat als de ene de andere taart mooier vindt dan de hare?'
.mmm..waar heb ik dat nog gehoord, ow ja, bij mijn kids. ze zijn allemaal gelijk  O-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZUPZ7D4P.jpg

Deze zat niet in mijn planning, maar mijn allereerste klant vroeg donderdag of ik voor haar zus nog een gaatje had...dit (communie)weekend...eigenlijk niet..maar neen zeggen lukte niet echt..dus deze ochtend in elkaar geflansd. Ik kon wel weer verven, leuk  :Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRLLTNFC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AKLY3KQH.jpg

Liep alleen iemand in mijn keuken "Rossoneri per sempre" te mompelen tijdens het passeren  :lol:   :rolleyes:

2

Re: dezelfde streetdancers maar toch net niet ... en fc barcelona

Leuke taarten! Je hebt een hoop werk verricht dit weekend!

Maar eh, Barça en AC Milan kunnen toch naast elkaar? Allebei hun eigen competitie, dus ze lopen elkaar niet in de weg...

3

MamaSan schreef:

Maar eh, Barça en AC Milan kunnen toch naast elkaar? Allebei hun eigen competitie, dus ze lopen elkaar niet in de weg...

je hebt gelijk..ik vind persoonlijk Milan leuker, omdat ik daar liever ga shoppen..al moet ik zeggen dat die sinaasappelbomen ook wel iets hebben in de winkelstraten van barcelona  :D
Maar hubbielief gaat speciaal met (spotgoedkoop actie-)ticket naar Milan om met vriend die daar woont en werkt op AC Milan, naar wedstrijd te kijken. Such a waste of time, ik wandel liever door de stad dan op stoeltje te zitten  :lol:  :P

4

Reini schreef:
MamaSan schreef:

je hebt gelijk..ik vind persoonlijk Milan leuker, omdat ik daar liever ga shoppen..al moet ik zeggen dat die sinaasappelbomen ook wel iets hebben in de winkelstraten van barcelona  :D
Maar hubbielief gaat speciaal met (spotgoedkoop actie-)ticket naar Milan om met vriend die daar woont en werkt op AC Milan, naar wedstrijd te kijken. Such a waste of time, ik wandel liever door de stad dan op stoeltje te zitten  :lol:  :P

:lol:  hahaha, als je dan toch de keuze hebt, dan idd. liever winkelen, of taartjes maken, dan in het stadion zitten. Al is dat natuurlijk wel een stadion van een andere orde dan de Arena...  ;)

5

mooie taarten geworden en lekkere frisse streetdance kleuren eromheen...
Tja met voetbal heb ik helemaal niks dus ik kan niet meekletsen....

6

WOW! die streetdancers! Cool gemaakt!

Groetjes
Brenda

7

brenda schreef:

WOW! die streetdancers! Cool gemaakt!

Groetjes
Brenda

dank je, ze zagen een foto vanop internet en wilden diezelfde.
Helemaal dezelfde zijn ze niet geworden, het ging vooral bij hen om de kleur en de street dancers en de sterren  :)