Onderwerp: Zwart
Bestellen jullie zwart apart? of wordt het met zwarte kleurstog ook intens zwart?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zwart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bestellen jullie zwart apart? of wordt het met zwarte kleurstog ook intens zwart?
Ik bestel altijd mijn zwarte fondant/marsepein. Na al die mislukte-pogingen-verhalen hier op het forum heb ik zelfs nooit een poging gewaagd!
ook ik kleur het niet zelf zwart bestel het wel hihihi makkelijker
Ja,gewoon lekker bestellen,het word vaak alleen maar grijs met kleurstof!!!
Ik maak het altijd zelf (althans Julio, mijn man kleurt ) en dan gaat prima hoor, ik had voorheen de High Strength van Squires, die is er niet meer, de gewone vind ik zelf niet goed (blijft paarsig ) maar die van Sugar Flair is wel weer super, de zwarte kleur, dus die gebruik ik nu.
Ik kleur het zelf met super black van Spectrum. Gaat prima, zolang ik er maar genoeg kleurstof door doe.
ik had voorheen de High Strength van Squires, die is er niet meer, de gewone vind ik zelf niet goed (blijft paarsig ).
Kijk, nu is er deze van SK, dat is Jet black. Volgens mij is die minder (of geen) paars dan de Blackberry van SK.
Hmmm, oke, bedankt. Ik zal toch eens proberen om zelf te kleuren ja!
Kleur het ook altijd zelf met de kleurstof van Spectrum, wel een dag van te voren kleuren, kan het lekker doorkleuren en die van mij is echt gewoon zwart hoor!
Als ik veel moet, dan koop ik het voorgekleurd, voor kleine stukjes (hou niet zo van zwart dus gebruik het amper) kleur ik het zelf. Heb ergens zwarte kleurstof, weet niet welk merk.
ik kleur het zelf, maar ik heb tot nu toe alleen maar kleine hoeveelheden nodig gehad. ik heb zwart van wilton.
grijs maken daarentegen lukt me dan weer niet dat wordt lila
ik kleur het zelf, maar ik heb tot nu toe alleen maar kleine hoeveelheden nodig gehad. ik heb zwart van wilton.
grijs maken daarentegen lukt me dan weer niet dat wordt lila
En die klinkt mij weer heel bekent in de oren, zwart kan ik zelf heel goed kleuren maar grijs
Groetjes Miss-J
ik hou het nog steed bij norrit!!!!!!!!!!!goed en snel gekleurd
Wat is dat norrit precies, en waar kan je dat halen??
Ik wil ook zwart, maar weet nu al dat ik het niet veel ga gebruiken,
dus zit te twijfelen tussen zwarte fondant kopen of een flesje vloeistof..
Norit kan je kopen bij de drogist en is voor als je aan de race bent (diarree )
maar het kleurt als de beste!,
nooit geen problemen mee gehad, en je proeft er niks van
ik heb deze tip zelfs van onze plaatselijke bakker gehad!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zwart