Onderwerp: fondant stinkt
Ik vroeg em af hoe fondant eigenlijk hoort te ruiken. Ik heb fondant liggen die houdbaar is tot april 2008 maar hij stinkt zo geweldig en ik vraag me af of hij ook bedorven kan zijn of dat de geur zo hoort ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant stinkt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vroeg em af hoe fondant eigenlijk hoort te ruiken. Ik heb fondant liggen die houdbaar is tot april 2008 maar hij stinkt zo geweldig en ik vraag me af of hij ook bedorven kan zijn of dat de geur zo hoort ?
ik vind ook dat fondant stinkt, ligt niet aan houdbaarheidsdatum
daarom ben ik een echte marsepein fan
Het ligt er wel aan welk merk fondant je hebt, de een stnkt harder dan de ander!
RegalIce, stinkt best wel ja.
Meestal is het zodra je het uit de verpakking haalt en even doorkneedt wel weg, maar sommige ruiken sterker dan andere ja. Ik vind zelf de PettinIce uit de emmer prima maar in de 1 kilo verpakking juist weer niet. RegalIce ruikt wel heel sterk ja als je het opent maar wordt ook minder als je het doorkneedt.
De ballina ruikt verrukkelijk, daar krijg ik altijd de neiging bij om een grote stuk zelf op te eten :-D
De nieuwste fondant die ze nu hebben ken ik niet, maar klinkt zo te lezen wel heel goed.
Icecraft sugerpaste ruikt heerlijk! (dat is die nieuwe)
Als je een azijnluchtje bedoelt dan hoort het zo, als het heel anders stinkt is het misschien toch niet meer goed?
Groetjes,
Mirjam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant stinkt