Onderwerp: FMM icing tubes
Kunnen de fmm incing tubes ook in de 'gewone' (wilton?) adapter. Wie gebruikt ze eigenlijk, is het wat?
En wat voor maat is een beetje hanteerbaar, kleine werken niet, maar er staan niet echt maten bij.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » FMM icing tubes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kunnen de fmm incing tubes ook in de 'gewone' (wilton?) adapter. Wie gebruikt ze eigenlijk, is het wat?
En wat voor maat is een beetje hanteerbaar, kleine werken niet, maar er staan niet echt maten bij.
Zou je graag helpen... weet alleen niet wat je bedoelt
Ben niet blond maar ook niet altijd even snugger
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je de spuitmondjes bedoelt van FMM, die van kunststof? Daar zijn aparte adapters voor. En dan past het goed
Op Wilton passen die ook wel maar ze zitten dan niet 100% stevig vast en dat werkt niet echt superprettig
Ben ook wel benieuwd of iemand ze al heeft en of de nummers/grootte van de spuitmondjes een beetje vergelijkbaar is met die van Wilton.
Dit zijn ze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … ath=29_136
Hoi,
Ze passen helaas niet op de Wilton adaptor, dan zou je ze kapot draaien. De 1 komt wel overeen met de 1 van wilton, de 0 is dus echt weer kleiner. Verder zijn de ster mondjes niet hetzelfde genummerd helaas. De 7 bijvoorbeeld komt redelijk overeen met de nr. 16 of 17 van Wilton. Je moet dus echt voor de FMM mondjes die speciale adaptor hebben en omgekeerd passen de Wilton mondjes ook weer niet op de adaptor van FMM (helaas!)
Groetjes, Inge
Dank je wel Inge! Dan ga ik eens even goed kijken welke ik wil hebben.
Ik heb die ook en bij mij passen ze wel op de wilton adapter. Ze passen niet echt, natúúrlijk niet, stel je voor, maar het kan wel hoor. Ik doe het altijd zo zonder enig probleem
Hoi,
Ze passen helaas niet op de Wilton adaptor, dan zou je ze kapot draaien. De 1 komt wel overeen met de 1 van wilton, de 0 is dus echt weer kleiner. Verder zijn de ster mondjes niet hetzelfde genummerd helaas. De 7 bijvoorbeeld komt redelijk overeen met de nr. 16 of 17 van Wilton. Je moet dus echt voor de FMM mondjes die speciale adaptor hebben en omgekeerd passen de Wilton mondjes ook weer niet op de adaptor van FMM (helaas!)
Groetjes, Inge
Bedankt voor je reactie! Het ging mij om de ronde mondjes, maar had geen idee hoe groot ze waren. Handig dat de nummers een beetje overeen komen en dat ze nog kleiner zijn dan de 1 van Wilton.
Weer iets bij mijn lijstje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » FMM icing tubes